Річний план закупівель на 2020 рік
РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ
на 2020 рік
Олевська районна рада 13577149
(найменування замовника, код за ЄДРПОУ)
Предмет закупівлі |
Код КЕКВ (для бюджетних коштів) |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
Процедура закупівлі |
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі |
Примітки |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
64211100-9 «Послуги міського телефонного зв”язку»
|
2240 «Оплата послуг (крім комунальних)»
|
300,00 ( триста грн.00 коп.)
|
Без проведення процедур |
|
|
65110000-7 “Розподіл води”
|
2272 «Оплата водопостачання та водовідведення»
|
200,00 ( двісті гривень 00 копійок)
|
Без проведення процедур |
|
|
09310000-5 “Електрична енергія”
|
2273 «Оплата електроенергії»
|
3000,00 ( три тисячі грн.00 коп.)
|
Без проведення процедур |
|
|
09320000-8 “Пара, гаряча вода та пов»язана продукція”
|
2271 “Оплата теплопостачання”
|
4900,00 (чотири тисячі дев»ятсот грн.)
|
Без проведення процедур |
|
|
Заступник голови районної ради О.С.Ковальчук
Головний бухгалтер О.В.Ничипорчук
|
ЗАТВЕРДЖЕНО ( у редакції наказу Міністерства фінансів України від 29 грудня 2018 року № 1209) |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
1. ____0100000________ _____Олевська районна рада______ ______13577149_________ та кредитування місцевого бюджету) місцевого бюджету)
2. ____0110000_______ _____Олевська районна рада______ ______13577149__________ та кредитування місцевого бюджету) місцевого бюджету) Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально- технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради ( у разі її створення ), міської, селищної, сільської рад (код Програмної класифікації видатків (код Типової програмної класифікації (код функціональної класифікації (найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною (код бюджету) та кредитування місцевого бюджету) видатків та кредитування місцевого бюджету) видатків та кредитування бюджету) класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету)
4. Обсяг бюджетних призначень / бюджетних асигнувань – 680,8 тис. гривень, у тому числі загального фонду – 857,8 тис. гривень та спеціального фонду ____-____ тис. гривень.
6. Цілі державної політики, на досягнення яких спрямована реалізація бюджетної програми
7. Мета бюджетної програми Здійснення діяльності згідно з Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», забезпечення організаційної, аналітичної , матеріально-технічної діяльності депутатів ради, її органів, сприяння здійсненню радою взаємодії і зв»язків з територіальними громадами, місцевими органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування 8. Завдання бюджетної програми
|
|||||||||
|
9. Напрями використання бюджетних коштів
гривень
N з/п |
Напрями використання бюджетних коштів |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Усього |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради |
857800 |
|
857800 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього |
857800 |
|
857800 |
|
10. Перелік місцевих /регіональних програм, що виконуються у складі бюджетної програми : ( грн.) |
№ з/п
|
Назва місцевої / регіональної програми |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Усього |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
11. Результативні показники бюджетної програми : ( тис.грн.) |
N |
КПКВК |
Назва показника |
Одиниця виміру |
Джерело інформації |
Значення показника |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
0110150 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради |
|
|
|
|
|
Завдання: Забезпечення виконання наданих законодавством повноважень |
|
|
|
1 |
|
затрат |
|
|
|
|
|
Кількість штатних одиниць, од. |
Од. |
Штатний розпис |
7 |
2 |
|
продукту |
|
|
|
|
|
Кількість отриманих листів, звернень, заяв, скарг, од. |
Од. |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
250 |
|
|
Кількість прийнятих нормативно-правових актів, од. |
Од. |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради |
80 |
3 |
|
ефективності |
|
|
|
|
|
Кількість виконаних листів, звернень, заяв, скарг на одного працівника, од.; |
Од. |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
36 |
|
|
Кількість прийнятих нормативно-правових актів на одного працівника, од.; |
Од. |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради
|
11 |
|
|
Витрати на утримання однієї штатної одиниці, тис. грн. |
Грн. |
Штатний розпис |
122543 |
4 |
|
якості |
|
|
|
|
|
Відсоток прийнятих нормативно-правових у загальній кількості підготовлених |
% |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради |
100 |
|
|
Відсоток вчасно виконаних листів, звернень, заяв, скарг у їх загальній кількості |
% |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
100 |
|
|||||
Заступник голови районної ради |
__________ |
____О.КОВАЛЬЧУК_____ |
|
||
ПОГОДЖЕНО: |
|
|
|
||
Начальник відділу фінансів райдержадміністрації |
__________ |
___Т.КОЗЛОВЕЦЬ___ |
|
||
Дата погодження
М.П.
1. ____0100000________ _____Олевська районна рада______ ______13577149_________ та кредитування місцевого бюджету) місцевого бюджету)
2. ____0110000_______ _____Олевська районна рада______ ______13577149__________ та кредитування місцевого бюджету) місцевого бюджету) Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально- технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради ( у разі її створення ), міської, селищної, сільської рад (код Програмної класифікації видатків (код Типової програмної класифікації (код функціональної класифікації (найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною (код бюджету) та кредитування місцевого бюджету) видатків та кредитування місцевого бюджету) видатків та кредитування бюджету) класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету)
4. Обсяг бюджетних призначень / бюджетних асигнувань – 180,0 тис. гривень, у тому числі загального фонду – 180,0 тис. гривень та спеціального фонду ____-____ тис. гривень.
6. Цілі державної політики, на досягнення яких спрямована реалізація бюджетної програми
7. Мета бюджетної програми Здійснення діяльності згідно з Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», забезпечення організаційної, аналітичної , матеріально-технічної діяльності депутатів ради, її органів, сприяння здійсненню радою взаємодії і зв»язків з територіальними громадами, місцевими органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування 8. Завдання бюджетної програми
|
|||||||||
|
9. Напрями використання бюджетних коштів
гривень
N з/п |
Напрями використання бюджетних коштів |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Усього |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради |
180000 |
|
180000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього |
180000 |
|
180000 |
|
10. Перелік місцевих /регіональних програм, що виконуються у складі бюджетної програми : ( грн.) |
№ з/п
|
Назва місцевої / регіональної програми |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Усього |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
11. Результативні показники бюджетної програми : ( тис.грн.) |
N |
КПКВК |
Назва показника |
Одиниця виміру |
Джерело інформації |
Значення показника |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
0110150 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради |
|
|
|
|
|
Завдання: Забезпечення виконання наданих законодавством повноважень |
|
|
|
1 |
|
затрат |
|
|
|
|
|
Кількість штатних одиниць, од. |
Од. |
Штатний розпис |
7 |
2 |
|
продукту |
|
|
|
|
|
Кількість отриманих листів, звернень, заяв, скарг, од. |
Од. |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
250 |
|
|
Кількість прийнятих нормативно-правових актів, од. |
Од. |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради |
80 |
3 |
|
ефективності |
|
|
|
|
|
Кількість виконаних листів, звернень, заяв, скарг на одного працівника, од.; |
Од. |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
36 |
|
|
Кількість прийнятих нормативно-правових актів на одного працівника, од.; |
Од. |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради
|
11 |
|
|
Витрати на утримання однієї штатної одиниці, тис. грн. |
Грн. |
Штатний розпис |
25714 |
4 |
|
якості |
|
|
|
|
|
Відсоток прийнятих нормативно-правових у загальній кількості підготовлених |
% |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради |
100 |
|
|
Відсоток вчасно виконаних листів, звернень, заяв, скарг у їх загальній кількості |
% |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
100 |
|
|||
Заступник голови районної ради |
__________ |
____О.С.Ковальчук_____ |
|
ПОГОДЖЕНО: |
|
|
|
Начальник відділу фінансів райдержадміністрації |
__________ |
___Т.М.Козловець___ |
|
Дата погодження
М.П.
1. ____0100000________ _____Олевська районна рада______ ______13577149_________ та кредитування місцевого бюджету) місцевого бюджету)
2. ____0110000_______ _____Олевська районна рада______ ______13577149__________ та кредитування місцевого бюджету) місцевого бюджету) Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально- технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради ( у разі її створення ), міської, селищної, сільської рад (код Програмної класифікації видатків (код Типової програмної класифікації (код функціональної класифікації (найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною (код бюджету) та кредитування місцевого бюджету) видатків та кредитування місцевого бюджету) видатків та кредитування бюджету) класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету)
4. Обсяг бюджетних призначень / бюджетних асигнувань – 680,8 тис. гривень, у тому числі загального фонду – 680,8 тис. гривень та спеціального фонду ____-____ тис. гривень.
6. Цілі державної політики, на досягнення яких спрямована реалізація бюджетної програми
7. Мета бюджетної програми Здійснення діяльності згідно з Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», забезпечення організаційної, аналітичної , матеріально-технічної діяльності депутатів ради, її органів, сприяння здійсненню радою взаємодії і зв»язків з територіальними громадами, місцевими органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування 8. Завдання бюджетної програми
|
|||||||||
|
9. Напрями використання бюджетних коштів
гривень
N з/п |
Напрями використання бюджетних коштів |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Усього |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради |
680800 |
|
680800 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього |
680800 |
|
680800 |
|
10. Перелік місцевих /регіональних програм, що виконуються у складі бюджетної програми : ( грн.) |
№ з/п
|
Назва місцевої / регіональної програми |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Усього |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
11. Результативні показники бюджетної програми : ( тис.грн.) |
N |
КПКВК |
Назва показника |
Одиниця виміру |
Джерело інформації |
Значення показника |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
0110150 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради |
|
|
|
|
|
Завдання: Забезпечення виконання наданих законодавством повноважень |
|
|
|
1 |
|
затрат |
|
|
|
|
|
Кількість штатних одиниць, од. |
Од. |
Штатний розпис |
7 |
2 |
|
продукту |
|
|
|
|
|
Кількість отриманих листів, звернень, заяв, скарг, од. |
Од. |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
250 |
|
|
Кількість прийнятих нормативно-правових актів, од. |
Од. |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради |
80 |
3 |
|
ефективності |
|
|
|
|
|
Кількість виконаних листів, звернень, заяв, скарг на одного працівника, од.; |
Од. |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
36 |
|
|
Кількість прийнятих нормативно-правових актів на одного працівника, од.; |
Од. |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради
|
11 |
|
|
Витрати на утримання однієї штатної одиниці, тис. грн. |
Грн. |
Штатний розпис |
97257 |
4 |
|
якості |
|
|
|
|
|
Відсоток прийнятих нормативно-правових у загальній кількості підготовлених |
% |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради |
100 |
|
|
Відсоток вчасно виконаних листів, звернень, заяв, скарг у їх загальній кількості |
% |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
100 |
|
||||
Заступник голови районної ради |
__________ |
____О.С.Ковальчук_____ |
|
|
ПОГОДЖЕНО: |
|
|
|
|
Начальник відділу фінансів райдержадміністрації |
__________ |
___Т.М.Козловець___ |
|
ДОДАТОК ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
на 2020 рік
Олевська районна рада 13577149
(найменування замовника, код за ЄДРПОУ)
Предмет закупівлі |
Код КЕКВ (для бюджетних коштів) |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
Процедура закупівлі |
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі |
Примітки |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
64211100-9 «Послуги міського телефонного зв”язку»
|
2240 «Оплата послуг (крім комунальних)»
|
2000,00 ( дві тисячі грн.00 коп.)
|
Без проведення процедур |
|
|
65110000-7 “Розподіл води”
|
2272 «Оплата водопостачання та водовідведення»
|
800,00 ( вісімсот гривень 00 копійок)
|
Без проведення процедур |
|
|
09310000-5 “Електрична енергія”
|
2273 «Оплата електроенергії»
|
10000,00 ( десять тисяч грн.00 коп.)
|
Без проведення процедур |
|
|
09320000-8 “Пара, гаряча вода та пов»язана продукція”
|
2271 “Оплата теплопостачання”
|
27200,00 ( двадцять сім тисяч двісті грн.)
|
Без проведення процедур |
|
|
ДОДАТОК ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
на 2020 рік
Олевська районна рада 13577149
(найменування замовника, код за ЄДРПОУ)
Предмет закупівлі |
Код КЕКВ (для бюджетних коштів) |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
Процедура закупівлі |
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі |
Примітки |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
64211100-9 «Послуги міського телефонного зв”язку»
|
2240 «Оплата послуг (крім комунальних)»
|
1500,00 ( одна тисяча п’ятсот грн.00 коп.)
|
Без проведення процедур |
|
|
09132000-3 “Бензин”
09211100-1 “Моторні оливи”
34312000-7 «Частини двигуна»
34322100-1 «Гальмівне обладнання» 30125110-5 “Тонери для принтерів” 30197630-1 “Папір для друку”
|
2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»
|
14500,00 ( чотирнадцять тисяч п’ятсот гривень) 600,00 ( шістсот гривень)
1800,00 ( одна тисяча вісімсот гривень ) 1600,00 ( одна тисяча шістсот гривень) 500,00 ( п»ятсот гривень)
1000,00 ( одна тисяча гривень)
|
Без проведення процедур Без проведення процедур Без проведення процедур Без проведення процедур
Без проведення процедур Без проведення процедур |
|
|
Заступник голови районної ради О.С.Ковальчук
Головний бухгалтер О.В.Ничипорчук
1. ____0100000________ _____Олевська районна рада______ ______13577149_________ та кредитування місцевого бюджету) місцевого бюджету)
2. ____0110000_______ _____Олевська районна рада______ ______13577149__________ та кредитування місцевого бюджету) місцевого бюджету) Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально- технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради ( у разі її створення ), міської, селищної, сільської рад (код Програмної класифікації видатків (код Типової програмної класифікації (код функціональної класифікації (найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною (код бюджету) та кредитування місцевого бюджету) видатків та кредитування місцевого бюджету) видатків та кредитування бюджету) класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету)
4. Обсяг бюджетних призначень / бюджетних асигнувань – 680,8 тис. гривень, у тому числі загального фонду – 702,8 тис. гривень та спеціального фонду ____-____ тис. гривень.
6. Цілі державної політики, на досягнення яких спрямована реалізація бюджетної програми
7. Мета бюджетної програми Здійснення діяльності згідно з Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», забезпечення організаційної, аналітичної , матеріально-технічної діяльності депутатів ради, її органів, сприяння здійсненню радою взаємодії і зв»язків з територіальними громадами, місцевими органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування 8. Завдання бюджетної програми
|
|||||||||
|
9. Напрями використання бюджетних коштів
гривень
N з/п |
Напрями використання бюджетних коштів |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Усього |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради |
702800 |
|
702800 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього |
702800 |
|
702800 |
|
10. Перелік місцевих /регіональних програм, що виконуються у складі бюджетної програми : ( грн.) |
№ з/п
|
Назва місцевої / регіональної програми |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Усього |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
11. Результативні показники бюджетної програми : ( тис.грн.) |
N |
КПКВК |
Назва показника |
Одиниця виміру |
Джерело інформації |
Значення показника |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
0110150 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради |
|
|
|
|
|
Завдання: Забезпечення виконання наданих законодавством повноважень |
|
|
|
1 |
|
затрат |
|
|
|
|
|
Кількість штатних одиниць, од. |
Од. |
Штатний розпис |
7 |
2 |
|
продукту |
|
|
|
|
|
Кількість отриманих листів, звернень, заяв, скарг, од. |
Од. |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
250 |
|
|
Кількість прийнятих нормативно-правових актів, од. |
Од. |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради |
80 |
3 |
|
ефективності |
|
|
|
|
|
Кількість виконаних листів, звернень, заяв, скарг на одного працівника, од.; |
Од. |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
36 |
|
|
Кількість прийнятих нормативно-правових актів на одного працівника, од.; |
Од. |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради
|
11 |
|
|
Витрати на утримання однієї штатної одиниці, тис. грн. |
Грн. |
Штатний розпис |
100400 |
4 |
|
якості |
|
|
|
|
|
Відсоток прийнятих нормативно-правових у загальній кількості підготовлених |
% |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради |
100 |
|
|
Відсоток вчасно виконаних листів, звернень, заяв, скарг у їх загальній кількості |
% |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
100 |
|
||||
Заступник голови районної ради |
__________ |
____О.КОВАЛЬЧУК_____ |
|
|
ПОГОДЖЕНО: |
|
|
|
|
Головний спеціаліст відділу фінансів райдержадміністрації |
__________ |
___О.КУЛМАЛІЄВА___ |
|
УКРАЇНА
ОЛЕВСЬКА РАЙОННА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
_________________________________________________________________
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної ради
від 24.01.2018 р. № 4
Про затвердження бюджетної
програми на 2018 рік
На виконання наказу Міністерства фінансів України від 28 серпня 2014 року № 836 "Про деякі питання запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів", рішення ХХУ сесії Олевської районної ради УІІ скликання від 22.12.2017 року № 258 "Про районний бюджет на 2018 рік", -
1. Затвердити паспорт бюджетної програми на 2018 рік за кодом програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів 0110150 "Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради ( у разі її створення), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів".
2. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на головного бухгалтера Ничипорчук Олену Володимирівну.
Голова ради В.М.Троц
ЗАТВЕРДЖЕНО |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
1. ____0100000________ _____Олевська районна рада______ 2. ____0110000_______ _____Олевська районна рада______ 3. ___0110150_____ __0111_____ Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради ( у разі її створення ), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів 4. Обсяг бюджетних призначень / бюджетних асигнувань – 189,6 тис. гривень, у тому числі загального фонду – 189,6 тис. гривень та спеціального фонду - ________-____ тис. гривень. 5. Підстави для виконання бюджетної програми
6. Мета бюджетної програми Здійснення діяльності згідно з Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», забезпечення організаційної, аналітичної , матеріально-технічної діяльності депутатів ради, її органів, сприяння здійсненню радою взаємодії і зв»язків з територіальними громадами, місцевими органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування 7. Підпрограми, спрямовані на досягнення мети, визначеної паспортом бюджетної програми |
N з/п |
КПКВК |
КФКВК |
Назва підпрограми |
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Обсяги фінансування бюджетної програми у розрізі підпрограм та завдань (тис. грн) |
||||||
N |
КПКВК |
КФКВК |
Підпрограма / завдання бюджетної програми 2 |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
0110150 |
0111 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради |
189,6 |
|
189,6 |
|
|
|
Завдання |
|
|
|
|
|
|
Забезпечення виконання наданих законодавством повноважень |
|
|
|
|
|
|
Усього |
189,6 |
|
189,6 |
9. Перелік регіональних цільових програм, які виконуються у складі бюджетної програми ( тис.грн.) |
Назва регіональної цільової програми та підпрограми |
КПКВК |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
10. Результативні показники бюджетної програми у розрізі підпрограм і завдань ( тис.грн.) |
N |
КПКВК |
Назва показника |
Одиниця виміру |
Джерело інформації |
Значення показника |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
0110170 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради |
|
|
|
|
|
Завдання: Забезпечення виконання наданих законодавством повноважень |
|
|
|
1 |
|
затрат |
|
|
|
|
|
Кількість штатних одиниць, од. |
Од. |
Штатний розпис |
10 |
2 |
|
продукту |
|
|
|
|
|
Кількість отриманих листів, звернень, заяв, скарг, од. |
Од. |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
250 |
|
|
Кількість прийнятих нормативно-правових актів, од. |
Од. |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради |
80 |
3 |
|
ефективності |
|
|
|
|
|
Кількість виконаних листів, звернень, заяв, скарг на одного працівника, од.; |
Од. |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
25 |
|
|
Кількість прийнятих нормативно-правових актів на одного працівника, од.; |
Од. |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради
|
8 |
|
|
Витрати на утримання однієї штатної одиниці, тис. грн. |
Грн. |
Штатний розпис |
18,96 |
4 |
|
якості |
|
х |
|
|
|
Відсоток прийнятих нормативно-правових у загальній кількості підготовлених |
% |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради |
100 |
|
|
Відсоток вчасно виконаних листів, звернень, заяв, скарг у їх загальній кількості |
% |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
100 |
11. Джерела фінансування інвестиційних проектів у розрізі підпрограм 2 |
||||||||||||
|
Найменування джерел надходжень |
КПКВК |
Касові видатки станом на 01 січня звітного періоду |
План видатків звітного періоду |
Прогноз видатків до кінця реалізації інвестиційного проекту 3 |
Пояснення, що характери- |
||||||
загальний фонд |
спеціаль- |
разом |
загальний фонд |
спеціаль- |
разом |
загальний фонд |
спеціаль- |
разом |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|
Підпрограма 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інвестиційний проект 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Надходження із бюджету |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інші джерела фінансування (за видами) |
|
х |
|
|
х |
|
|
х |
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інвестиційний проект 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
____________ 2 Пункт 11 заповнюється тільки для затверджених у місцевому бюджеті видатків / надання кредитів на реалізацію інвестиційних проектів (програм). 3 Прогноз видатків до кінця реалізації інвестиційного проекту зазначається з розбивкою за роками. |
ДОДАТОК ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
Голова районної ради |
__________ |
_____В.М.Троц_____ |
|
ПОГОДЖЕНО: |
|
|
|
Начальник управління фінансів райдержадміністрації |
__________ |
______Т.М.Козловець___ |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
15.09.2014 № 1106
РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ
Олевська районна рада 13577149
(найменування замовника, код за ЄДРПОУ)
Предмет закупівлі |
Код КЕКВ (для бюджетних коштів) |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
Процедура закупівлі |
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі |
Примітки |
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|||
64211100-9 «Послуги міського телефонного зв”язку»
|
2240 «Оплата послуг (крім комунальних)»
|
1040,00 (одна тисяча сорок грн..)
|
Без проведення процедур |
|
|
|
|||
65110000-7 “Розподіл води”
|
2272 «Оплата водопостачання та водовідведення»
|
200,00 (двісті гривень 00 копійок)
|
Без проведення процедур |
|
|
|
|||
09310000-5 “Електрична енергія”
|
2273 «Оплата електроенергії»
|
4000,00 (чотири тисячі грн.)
|
Без проведення процедур |
|
|
|
|||
09320000-8 “Пара, гаряча вода та пов»язана продукція”
|
2271 “Оплата теплопостачання”
|
11000,00 ( одинадцять тисяч грн.)
|
Без проведення процедур |
|
|
|
|||
|
Голова районної ради |
______________ |
В.М.Троц__ |
||||||
|
Головний бухгалтер |
_______________
|
О.В.Ничипорчук |
||||||
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
15.09.2014 № 1106
на 2017 рік
Олевська районна рада 13577149
(найменування замовника, код за ЄДРПОУ)
Предмет закупівлі |
Код КЕКВ (для бюджетних коштів) |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
Процедура закупівлі |
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі |
Примітки |
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|||
39717200-3 «Кондиціонери» |
3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» |
30000,00 (тридцять тисяч гривень) |
Без проведення процедур |
|
|
|
|||
|
Голова районної ради |
______________ |
В.М.Троц__ |
||||||
|
Головний бухгалтер |
_______________
|
О.В.Ничипорчук
|
||||||
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
15.09.2014 № 1106
ДОДАТОК ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
на 2017 рік
Олевська районна рада 13577149
(найменування замовника, код за ЄДРПОУ)
Предмет закупівлі |
Код КЕКВ (для бюджетних коштів) |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
Процедура закупівлі |
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі |
Примітки |
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|||
64211100-9 «Послуги міського телефонного зв”язку»
|
2240 «Оплата послуг (крім комунальних)»
|
720,00 (сімсот двадцять грн..)
|
Без проведення процедур |
|
|
|
|||
65110000-7 “Розподіл води”
|
2272 «Оплата водопостачання та водовідведення»
|
500,00 (одна тисяча гривень 00 копійок)
|
Без проведення процедур |
|
|
|
|||
09310000-5 “Електрична енергія”
|
2273 «Оплата електроенергії»
|
4460,00 (чотири тисячі чотириста шістдесят грн.)
|
Без проведення процедур |
|
|
|
|||
03413000-8 “Паливна деревина”
|
2275 “Оплата інших енергоносіїв”
|
8000,00 ( вісім тисяч грн.)
|
Без проведення процедур |
|
|
|
|||
|
Голова районної ради |
______________ |
В.М.Троц__ |
||||||
|
Головний бухгалтер |
_______________
|
О.В.Ничипорчук |
||||||
|
|
|
|
||||||
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
15.09.2014 № 1106
ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
на 2017 рік
Олевська районна рада 13577149
(найменування замовника, код за ЄДРПОУ)
Предмет закупівлі |
Код КЕКВ (для бюджетних коштів) |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
Процедура закупівлі |
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі |
Примітки |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
09132000-3 “Бензин”
09211100 “Моторні оливи”
22212000-9 «Видання періодичні»
22600000-6 “Чорнила”
22851000-0 «Швидкозшивачі»
30124300-7 «Барабани для офісної техніки»
30125110-5 “Тонери для принтерів”
30192121-5 “Кулькові ручки”
30234000-8 “Носії інформації (токени)”
30234600-4 «Флеш-пам»ять»
30192160-0 “Коректори”
30197220-4 “Канцелярські скріпки”
30197630-1 “Папір для друку”
30199230-1 “Конверти”
39224000-8 «Мітли, щітки та інше господарське приладдя»
35821000-5 «Прапори»
30199792-8 «Календарі»
30124300-7 «Барабан до офісної техніки»
30125100-2 «Картридж»
44111100-2 «Цемент»
44111400-5 «Фарба»
44111800-9 «Розчин (будівельний)»
34312000-7 «Частини двигуна»
34324100-5 «Обладнання для балансування коліс»
34322100-1 «Гальмівне обладнання»
34325100-2 «Труба вихлопна»
34325100-2 «Глушники» |
2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»
2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»
2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»
2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»
2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»
2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»
2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»
2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»
2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»
2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»
2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»
2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»
2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»
2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»
|
49000,00 (сорок дев»ять тисяч гривень) 1000,00 ( одна тисяча гривень)
2000,00 (дві тисячі гривень)
100,00 (сто гривень)
500,00 (п»ятсот гривень)
740,00 (сімсот сорок гривень)
2000,00 (дві тисячі гривень)
600,00 ( шістсот гривень)
5600,00 (п»ять тисяч шістсот гривень)
600,00 (шістсот гривень)
60,00 (шістдесят гривень)
100,00 (сто гривень)
4400,00 (чотири тисячі чотириста гривень)
500,00 (п»ятсот гривень)
1060,00 (одна тисяча шістдесят гривень)
5000,00 (п»ять тисяч гривень.)
200,00 ( двісті гривень )
300,00 ( триста гривень )
800,00 ( вісімсот гривень )
1200,00 ( одна тисяча двісті гривень )
600,00 (шістсот гривень )
200,00 (двісті гривень )
6000,00 (шість тисяч гривень)
2000,00 (дві тисячі гривень)
4000,00 (чотири тисячі гривень)
800,00 (вісімсот гривень)
1600,00 (одна тисяча шістсот гривень) |
Без проведення процедур |
|
|
64211100-9 «Послуги міського телефонного зв”язку»
64216000-3 “Послуги систем електронної передачі електронних повідомлень та інформації”
72413000-8 “Послуги з розробки веб-сайтів”
92210000-6 “Послуги радіомовлення”
51310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
|
2240 «Оплата послуг (крім комунальних)»
2240 «Оплата послуг (крім комунальних)»
2240 «Оплата послуг (крім комунальних)»
2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)»
|
2500,00 ( дві тисячі п»ятсот гривень)
1200,00 ( одна тисяча двісті гривень)
900,00 (дев»ятсот гривень)
200,00 ( двісті гривень)
1200,00 (одна тисяча двісті гривень) |
Без проведення процедур
|
|
|
65110000-7 “Розподіл води”
|
2272 «Оплата водопостачання та водовідведення»
|
800,00 ( вісімсот гривень)
|
Без проведення процедур |
|
|
09310000-5 “Електрична енергія”
|
2273 «Оплата електроенергії»
|
15000,00 (п»ятнадцять тисяч гривень)
|
Без проведення процедур |
|
|
03413000-8 “Паливна деревина”
|
2275 “Оплата інших енергоносіїв”
|
24700,00 (двадцять чотири тисячі сімсот гривень)
|
Без проведення процедур |
|
|
Голова районної ради |
______________ |
В.М.Троц__ |
Головний бухгалтер |
_______________
|
О.В.Ничипорчук
|
|
Паспорт
|
1. ____0100000________ _____Олевська районна рада______ 2. ____0110000_______ _____Олевська районна рада______ 3. ___0110170_____ __0111_____ Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради ( у разі її створення ), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів 4. Обсяг бюджетних призначень / бюджетних асигнувань – 336,92 тис. гривень, у тому числі загального фонду – 336,92 тис. гривень та спеціального фонду - ________-____ тис. гривень. 5. Підстави для виконання бюджетної програми
6. Мета бюджетної програми Здійснення діяльності згідно з Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», забезпечення організаційної, аналітичної , матеріально-технічної діяльності депутатів ради, її органів, сприяння здійсненню радою взаємодії і зв»язків з територіальними громадами, місцевими органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування 7. Підпрограми, спрямовані на досягнення мети, визначеної паспортом бюджетної програми |
N з/п |
КПКВК |
КФКВК |
Назва підпрограми |
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Обсяги фінансування бюджетної програми у розрізі підпрограм та завдань (тис. грн) |
||||||
N |
КПКВК |
КФКВК |
Підпрограма / завдання бюджетної програми 2 |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
0110170 |
0111 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради |
336,92 |
|
336,92 |
|
|
|
Завдання |
|
|
|
|
|
|
Забезпечення виконання наданих законодавством повноважень |
|
|
|
|
|
|
Усього |
336,92 |
|
336,92 |
9. Перелік регіональних цільових програм, які виконуються у складі бюджетної програми ( тис.грн.) |
Назва регіональної цільової програми та підпрограми |
КПКВК |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
10. Результативні показники бюджетної програми у розрізі підпрограм і завдань ( тис.грн.) |
N |
КПКВК |
Назва показника |
Одиниця виміру |
Джерело інформації |
Значення показника |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
0110170 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради |
|
|
|
|
|
Завдання: Забезпечення виконання наданих законодавством повноважень |
|
|
|
1 |
|
затрат |
|
|
|
|
|
Кількість штатних одиниць, од. |
Од. |
Штатний розпис |
19 |
2 |
|
продукту |
|
|
|
|
|
Кількість отриманих листів, звернень, заяв, скарг, од. |
Од. |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
450 |
|
|
Кількість прийнятих нормативно-правових актів, од. |
Од. |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради |
120 |
3 |
|
ефективності |
|
|
|
|
|
Кількість виконаних листів, звернень, заяв, скарг на одного працівника, од.; |
Од. |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
24 |
|
|
Кількість прийнятих нормативно-правових актів на одного працівника, од.; |
Од. |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради
|
6 |
|
|
Витрати на утримання однієї штатної одиниці, тис. грн. |
Грн. |
Штатний розпис |
17,7 |
4 |
|
якості |
|
х |
|
|
|
Відсоток прийнятих нормативно-правових у загальній кількості підготовлених |
% |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради |
100 |
|
|
Відсоток вчасно виконаних листів, звернень, заяв, скарг у їх загальній кількості |
% |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
100 |
11. Джерела фінансування інвестиційних проектів у розрізі підпрограм 2 |
||||||||||||
|
Найменування джерел надходжень |
КПКВК |
Касові видатки станом на 01 січня звітного періоду |
План видатків звітного періоду |
Прогноз видатків до кінця реалізації інвестиційного проекту 3 |
Пояснення, що характери- |
||||||
загальний фонд |
спеціаль- |
разом |
загальний фонд |
спеціаль- |
разом |
загальний фонд |
спеціаль- |
разом |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|
Підпрограма 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інвестиційний проект 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Надходження із бюджету |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інші джерела фінансування (за видами) |
|
х |
|
|
х |
|
|
х |
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інвестиційний проект 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
____________ 2 Пункт 11 заповнюється тільки для затверджених у місцевому бюджеті видатків / надання кредитів на реалізацію інвестиційних проектів (програм). 3 Прогноз видатків до кінця реалізації інвестиційного проекту зазначається з розбивкою за роками. |
Голова районної ради |
__________ |
_____В.М.Троц_____ |
|
ПОГОДЖЕНО: |
|
|
|
Начальник управління фінансів райдержадміністрації |
__________ |
______Т.М.Козловець___ |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови районної ради
від 01 березня 2017 року № 13
(найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету)
Наказ управління фінансів Олевської райдержадміністрації
(найменування місцевого фінансового органу)
від 01 березня 2017 року N 18
1. ____0100000________ _____Олевська районна рада______ 2. ____0110000_______ _____Олевська районна рада______ 3. ___0110170_____ __0111_____ Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради ( у разі її створення ), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів 4. Обсяг бюджетних призначень / бюджетних асигнувань – 935,4 тис. гривень, у тому числі загального фонду – 935,4 тис. гривень та спеціального фонду - ________-____ тис. гривень.
6. Мета бюджетної програми Здійснення діяльності згідно з Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», забезпечення організаційної, аналітичної , матеріально-технічної діяльності депутатів ради, її органів, сприяння здійсненню радою взаємодії і зв»язків з територіальними громадами, місцевими органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування 7. Підпрограми, спрямовані на досягнення мети, визначеної паспортом бюджетної програми |
N з/п |
КПКВК |
КФКВК |
Назва підпрограми |
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Обсяги фінансування бюджетної програми у розрізі підпрограм та завдань (тис. грн) |
||||||
N |
КПКВК |
КФКВК |
Підпрограма / завдання бюджетної програми 2 |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
0110170 |
0111 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради |
935,4 |
|
935,4 |
|
|
|
Завдання |
|
|
|
|
|
|
Забезпечення виконання наданих законодавством повноважень |
|
|
|
|
|
|
Усього |
935,4 |
|
935,4 |
9. Перелік регіональних цільових програм, які виконуються у складі бюджетної програми ( тис.грн.) |
Назва регіональної цільової програми та підпрограми |
КПКВК |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
10. Результативні показники бюджетної програми у розрізі підпрограм і завдань ( тис.грн.) |
N |
КПКВК |
Назва показника |
Одиниця виміру |
Джерело інформації |
Значення показника |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
0110170 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради |
|
|
|
|
|
Завдання: Забезпечення виконання наданих законодавством повноважень |
|
|
|
1 |
|
затрат |
|
|
|
|
|
Кількість штатних одиниць, од. |
Од. |
Штатний розпис |
19 |
2 |
|
продукту |
|
|
|
|
|
Кількість отриманих листів, звернень, заяв, скарг, од. |
Од. |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
450 |
|
|
Кількість прийнятих нормативно-правових актів, од. |
Од. |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради |
120 |
3 |
|
ефективності |
|
|
|
|
|
Кількість виконаних листів, звернень, заяв, скарг на одного працівника, од.; |
Од. |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
24 |
|
|
Кількість прийнятих нормативно-правових актів на одного працівника, од.; |
Од. |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради
|
6 |
|
|
Витрати на утримання однієї штатної одиниці, тис. грн. |
Грн. |
Штатний розпис |
17,7 |
4 |
|
якості |
|
х |
|
|
|
Відсоток прийнятих нормативно-правових у загальній кількості підготовлених |
% |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради |
100 |
|
|
Відсоток вчасно виконаних листів, звернень, заяв, скарг у їх загальній кількості |
% |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
100 |
11. Джерела фінансування інвестиційних проектів у розрізі підпрограм 2 |
||||||||||||
|
Найменування джерел надходжень |
КПКВК |
Касові видатки станом на 01 січня звітного періоду |
План видатків звітного періоду |
Прогноз видатків до кінця реалізації інвестиційного проекту 3 |
Пояснення, що характери- |
||||||
загальний фонд |
спеціаль- |
разом |
загальний фонд |
спеціаль- |
разом |
загальний фонд |
спеціаль- |
разом |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|
Підпрограма 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інвестиційний проект 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Надходження із бюджету |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інші джерела фінансування (за видами) |
|
х |
|
|
х |
|
|
х |
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інвестиційний проект 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
____________ 2 Пункт 11 заповнюється тільки для затверджених у місцевому бюджеті видатків / надання кредитів на реалізацію інвестиційних проектів (програм). 3 Прогноз видатків до кінця реалізації інвестиційного проекту зазначається з розбивкою за роками. |
Голова районної ради |
__________ |
_____В.М.Троц_____ |
|
ПОГОДЖЕНО: |
|
|
|
Начальник управління фінансів райдержадміністрації |
__________ |
______Т.М.Козловець___ |
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
1. ____0100000________ _____Олевська районна рада______ 2. ____0110000_______ _____Олевська районна рада______ 3. ___0110170_____ __0111_____ Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради ( у разі її створення ), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів 4. Обсяг бюджетних призначень / бюджетних асигнувань – 1285,4 тис. гривень, у тому числі загального фонду – 1285,4 тис. гривень та спеціального фонду - ________-____ тис. гривень.
6. Мета бюджетної програми Здійснення діяльності згідно з Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», забезпечення організаційної, аналітичної , матеріально-технічної діяльності депутатів ради, її органів, сприяння здійсненню радою взаємодії і зв»язків з територіальними громадами, місцевими органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування 7. Підпрограми, спрямовані на досягнення мети, визначеної паспортом бюджетної програми |
N з/п |
КПКВК |
КФКВК |
Назва підпрограми |
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Обсяги фінансування бюджетної програми у розрізі підпрограм та завдань (тис. грн) |
||||||
N |
КПКВК |
КФКВК |
Підпрограма / завдання бюджетної програми 2 |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
0110170 |
0111 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради |
1235,4 |
|
1235,4 |
|
|
|
Завдання |
|
|
|
|
|
|
Забезпечення виконання наданих законодавством повноважень |
|
|
|
|
|
|
Усього |
1235,4 |
|
1235,4 |
9. Перелік регіональних цільових програм, які виконуються у складі бюджетної програми ( тис.грн.) |
Назва регіональної цільової програми та підпрограми |
КПКВК |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
10. Результативні показники бюджетної програми у розрізі підпрограм і завдань ( тис.грн.) |
N |
КПКВК |
Назва показника |
Одиниця виміру |
Джерело інформації |
Значення показника |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
0110170 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради |
|
|
|
|
|
Завдання: Забезпечення виконання наданих законодавством повноважень |
|
|
|
1 |
|
затрат |
|
|
|
|
|
Кількість штатних одиниць, од. |
Од. |
Штатний розпис |
9 |
2 |
|
продукту |
|
|
|
|
|
Кількість отриманих листів, звернень, заяв, скарг, од. |
Од. |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
450 |
|
|
Кількість прийнятих нормативно-правових актів, од. |
Од. |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради |
120 |
3 |
|
ефективності |
|
|
|
|
|
Кількість виконаних листів, звернень, заяв, скарг на одного працівника, од.; |
Од. |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
50 |
|
|
Кількість прийнятих нормативно-правових актів на одного працівника, од.; |
Од. |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради
|
13 |
|
|
Витрати на утримання однієї штатної одиниці, тис. грн. |
Грн. |
Штатний розпис |
137,3 |
4 |
|
якості |
|
х |
|
|
|
Відсоток прийнятих нормативно-правових у загальній кількості підготовлених |
% |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради |
100 |
|
|
Відсоток вчасно виконаних листів, звернень, заяв, скарг у їх загальній кількості |
% |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
100 |
11. Джерела фінансування інвестиційних проектів у розрізі підпрограм 2 |
||||||||||||
|
Найменування джерел надходжень |
КПКВК |
Касові видатки станом на 01 січня звітного періоду |
План видатків звітного періоду |
Прогноз видатків до кінця реалізації інвестиційного проекту 3 |
Пояснення, що характери- |
||||||
загальний фонд |
спеціаль- |
разом |
загальний фонд |
спеціаль- |
разом |
загальний фонд |
спеціаль- |
разом |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|
Підпрограма 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інвестиційний проект 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Надходження із бюджету |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інші джерела фінансування (за видами) |
|
х |
|
|
х |
|
|
х |
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інвестиційний проект 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
____________ 2 Пункт 11 заповнюється тільки для затверджених у місцевому бюджеті видатків / надання кредитів на реалізацію інвестиційних проектів (програм). 3 Прогноз видатків до кінця реалізації інвестиційного проекту зазначається з розбивкою за роками. |
Заступник голови районної ради |
__________ |
_____О.С.Ковальчук_____ |
|
ПОГОДЖЕНО: |
|
|
|
Начальник відділу фінансів райдержадміністрації |
__________ |
______Т.М.Козловець___ |
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
1. ____0100000________ _____Олевська районна рада______ 2. ____0110000_______ _____Олевська районна рада______ 3. ___0110170_____ __0111_____ Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради ( у разі її створення ), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів 4. Обсяг бюджетних призначень / бюджетних асигнувань – 1315,4 тис. гривень, у тому числі загального фонду – 1285,4 тис. гривень та спеціального фонду – 30,0 тис. гривень.
6. Мета бюджетної програми Здійснення діяльності згідно з Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», забезпечення організаційної, аналітичної , матеріально-технічної діяльності депутатів ради, її органів, сприяння здійсненню радою взаємодії і зв»язків з територіальними громадами, місцевими органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування 7. Підпрограми, спрямовані на досягнення мети, визначеної паспортом бюджетної програми |
N з/п |
КПКВК |
КФКВК |
Назва підпрограми |
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Обсяги фінансування бюджетної програми у розрізі підпрограм та завдань (тис. грн) |
||||||
N |
КПКВК |
КФКВК |
Підпрограма / завдання бюджетної програми 2 |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
0110170 |
0111 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради |
1285,4 |
30,0 |
1315,4 |
|
|
|
Завдання |
|
|
|
|
|
|
Забезпечення виконання наданих законодавством повноважень |
|
|
|
|
|
|
Усього |
1285,4 |
30,0 |
1315,4 |
9. Перелік регіональних цільових програм, які виконуються у складі бюджетної програми ( тис.грн.) |
Назва регіональної цільової програми та підпрограми |
КПКВК |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
10. Результативні показники бюджетної програми у розрізі підпрограм і завдань ( тис.грн.) |
N |
КПКВК |
Назва показника |
Одиниця виміру |
Джерело інформації |
Значення показника |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
0110170 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради |
|
|
|
|
|
Завдання: Забезпечення виконання наданих законодавством повноважень |
|
|
|
1 |
|
затрат |
|
|
|
|
|
Кількість штатних одиниць, од. |
Од. |
Штатний розпис |
9 |
2 |
|
продукту |
|
|
|
|
|
Кількість отриманих листів, звернень, заяв, скарг, од. |
Од. |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
450 |
|
|
Кількість прийнятих нормативно-правових актів, од. |
Од. |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради |
120 |
3 |
|
ефективності |
|
|
|
|
|
Кількість виконаних листів, звернень, заяв, скарг на одного працівника, од.; |
Од. |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
50 |
|
|
Кількість прийнятих нормативно-правових актів на одного працівника, од.; |
Од. |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради
|
13 |
|
|
Витрати на утримання однієї штатної одиниці, тис. грн. |
Грн. |
Штатний розпис |
146,2 |
4 |
|
якості |
|
х |
|
|
|
Відсоток прийнятих нормативно-правових у загальній кількості підготовлених |
% |
Рішення сесій районної ради Розпорядження голови ради |
100 |
|
|
Відсоток вчасно виконаних листів, звернень, заяв, скарг у їх загальній кількості |
% |
Вхідна документація Реєстрація заяв, скарг та пропозицій громадян |
100 |
11. Джерела фінансування інвестиційних проектів у розрізі підпрограм 2 |
||||||||||||
|
Найменування джерел надходжень |
КПКВК |
Касові видатки станом на 01 січня звітного періоду |
План видатків звітного періоду |
Прогноз видатків до кінця реалізації інвестиційного проекту 3 |
Пояснення, що характери- |
||||||
загальний фонд |
спеціаль- |
разом |
загальний фонд |
спеціаль- |
разом |
загальний фонд |
спеціаль- |
разом |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|
Підпрограма 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інвестиційний проект 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Надходження із бюджету |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інші джерела фінансування (за видами) |
|
х |
|
|
х |
|
|
х |
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інвестиційний проект 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
____________ 2 Пункт 11 заповнюється тільки для затверджених у місцевому бюджеті видатків / надання кредитів на реалізацію інвестиційних проектів (програм). 3 Прогноз видатків до кінця реалізації інвестиційного проекту зазначається з розбивкою за роками. |
Голова районної ради |
__________ |
_____В.М.Троц_____ |
|
ПОГОДЖЕНО: |
|
|
|
Начальник відділу фінансів райдержадміністрації |
__________ |
______Т.М.Козловець___ |
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
1. ____0100000________ _____Олевська районна рада______ 2. ____0110000_______ _____Олевська районна рада______ 3. ___0118600_____ __0133_____ Інші видатки 4. Обсяг бюджетних призначень / бюджетних асигнувань – 20,0 тис. гривень, у тому числі загального фонду – 20,0 тис. гривень та спеціального фонду - ________-____ тис. гривень.
6. Мета бюджетної програми Здійснення діяльності згідно з Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», забезпечення організаційної, аналітичної , матеріально-технічної діяльності депутатів ради, її органів, сприяння здійсненню радою взаємодії і зв»язків з територіальними громадами, місцевими органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування 7. Підпрограми, спрямовані на досягнення мети, визначеної паспортом бюджетної програми |
N з/п |
КПКВК |
КФКВК |
Назва підпрограми |
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Обсяги фінансування бюджетної програми у розрізі підпрограм та завдань (тис. грн) |
||||||
N |
КПКВК |
КФКВК |
Підпрограма / завдання бюджетної програми 2 |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
0118600 |
0133 |
Інші видатки |
20,0 |
|
20,0 |
|
|
|
Завдання |
|
|
|
|
|
|
Забезпечення виконання наданих законодавством повноважень |
|
|
|
|
|
|
Усього |
20,0 |
|
20,0 |
9. Перелік регіональних цільових програм, які виконуються у складі бюджетної програми ( тис.грн.) |
Назва регіональної цільової програми та підпрограми |
КПКВК |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
10. Результативні показники бюджетної програми у розрізі підпрограм і завдань ( тис.грн.) |
N |
КПКВК |
Назва показника |
Одиниця виміру |
Джерело інформації |
Значення показника |
||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
11. Джерела фінансування інвестиційних проектів у розрізі підпрограм 2 |
|||||||||||||||||
|
Найменування джерел надходжень |
КПКВК |
Касові видатки станом на 01 січня звітного періоду |
План видатків звітного періоду |
Прогноз видатків до кінця реалізації інвестиційного проекту 3 |
Пояснення, що характери- |
|||||||||||
загальний фонд |
спеціаль- |
разом |
загальний фонд |
спеціаль- |
разом |
загальний фонд |
спеціаль- |
разом |
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|||||
|
Підпрограма 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Інвестиційний проект 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Надходження із бюджету |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Інші джерела фінансування (за видами) |
|
х |
|
|
х |
|
|
х |
|
|
|
|||||
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Інвестиційний проект 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Усього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
____________ 2 Пункт 11 заповнюється тільки для затверджених у місцевому бюджеті видатків / надання кредитів на реалізацію інвестиційних проектів (програм). 3 Прогноз видатків до кінця реалізації інвестиційного проекту зазначається з розбивкою за роками. |
Голова районної ради |
__________ |
_____В.М.Троц_____ |
|
ПОГОДЖЕНО: |
|
|
|
Начальник управління фінансів райдержадміністрації |
__________ |
______Т.М.Козловець___ |
|
|
|
Президент України Володимир Зеленський вітає ухвалення урядом постанови щодо зменшення тарифів на газ для населення. Глава держави впевнений, що тарифи на комунальні послуги повинні бути соціально справедливими, а ринок газу має працювати за стандартами прозорої торгівлі та чесної конкуренції.
За даними Житомирського обласного гідрометеоцентру, протягом 15-19 січня на території Олевської міської територіальної громади очікується погіршення погодних умов – суттєве зниження температурного режиму.
Протокол чергового засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС від 14.01.2021 року
У рамках ініційованої Президентом України Володимиром Зеленським національної програми «Велике будівництво» на Житомирщині побудовано та відремонтовано ряд соціально важливих об’єктів. Серед них – спортивний комплекс «Динамо» у місті Радомишль. Під час робочої поїздки до територіальної громади голова Житомирської ОДА Віталій Бунечко оглянув, як проведено реконструкцію об’єкту, та долучився до його відкриття.
Головне управління персоналу Генерального штабу Збройних Сил України надає рекомендації щодо послідовності дій громадян, які виявили бажання проходити військову службу за контрактом на посадах рядового, сержантського (старшинського) складу у віськових частинах Збройних Сил України.
Сьогодні, 14 січня, голова Житомирської ОДА Віталій Бунечко провів онлайн-нараду з представниками райдержадміністрацій та територіальних громад Житомирської області
1. Граничний розмір доходу, який дає право на застосуванняподаткової соціальної пільги. Відповідно до п.п. 1 п. 4 ст. 169 розділу ІV Податкового кодексу України (далі – Кодекс), податкова соціальна пільга застосовується до доходу, нарахованого на користь платника податку протягом звітного податкового місяця як заробітна плата (інші прирівняні до неї відповідно до законодавства виплати, компенсації та винагороди), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень.
Децентралізація: Житомирська область лідирує у переданні соціально важливих об’єктів спільної власності територіальних громад району
Це стало можливим завдяки програмі Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво». Чоповицька об’єднана територіальна громада отримала сучасний дитячий садочок, розрахований на 80 дитячих місць.
Експертки Офісу підтримки реформи з децентралізації при Мінрегіоні Віра Козіна та Ірина Бакунчик підготували відповіді на запитання щодо передачі об’єктів цивільних прав зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст району у власність територіальної громади, територія якої затверджена Кабінетом Міністрів України.