Головна / Олевська районна рада / Доступ до публічної інформації / Розпорядження голови районної ради

                                                                        

УКРАЇНА

ОЛЕВСЬКА РАЙОННА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

__________________________________________________________________

 

                                            Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

                                               голови районної ради

 

 

 

від 10.08.2011 р.      № 65 

 

         Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації

З метою забезпечення виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» у районній раді, керуючись статтею 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Визначити :

1.1. Виконавчий апарат районної ради відповідальним за організацію у встановленому порядку доступу до публічної інформації, якою володіє районна рада;

1.2.Керуючого справами виконавчого апарату районної ради (Близнюченка В.П.) відповідальним за попередній розгляд, опрацювання та систематизацію запитів на інформацію.

1.3. Головного спеціаліста районної ради (Горбань Л.В.) відповідальним  за реєстрацію і облік запитів на інформацію на електронних та паперових носіях та контроль за своєчасним наданням відповідей на запити на інформацію, що надходить до районної ради.

2. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію, затвердити форму запиту на інформацію  згідно з додатком 1.

3. Затвердити інструкцію щодо процедури подання запиту на інформацію та отримання відповіді на інформаційний запит згідно з додатком 2.

4. Керуючому справами виконавчого апарату районної ради    Близнюченку В.П. визначити спеціальне місце для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію, їх копіями, обладнати його відповідною оргтехнікою.

5. Керуючому справами виконавчого апарату районної ради                   Близнюченку В.П., раднику голови районної ради Корнійчук В.Н., головному спеціалісту Бондаренко О.І.:

5.1. Забезпечувати своєчасне оприлюднення проектів рішень районної ради, розробником яких є районна рада, прийнятих рішень ради та розпоряджень голови районної ради, а також систематичне і оперативне оприлюднення та оновлення інформації про діяльність районної ради.

5.2. Забезпечити оприлюднення на офіційному веб-сайті районної ради інформації, зазначеної у статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», форм запитів на інформацію.

5.3. Внести зміни до положення про виконавчий апарат районної ради  та посадових інструкцій працівників, де передбачити здійснення функцій, визначених у даному розпорядженні.

5.4.Визначити перелік відомостей, що становлять службову інформацію, якою володіє районна рада і яка використовується в районній раді.

         6. Головному бухгалтеру районної ради Ничипорчук О.В. після затвердження Кабінетом Міністрів України граничних норм витрат на копіювання та друк документів внести пропозиції щодо визначення розміру фактичних витрат на виготовлення виконавчим апаратом копій документів обсягом більш як 10 сторінок, що надаються при задоволенні запиту на інформацію, та порядку їх зарахування.

         7. Ознайомити з даним розпорядженням всіх працівників виконавчого апарату районної ради під розпис.

 8. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

Голова ради        М.А.Харченко

 

 

 

 

Додаток 1

до розпорядження

 

голови районної ради  

від 10.08.11р.  № 65

 

ЗАПИТ

на отримання публічної інформації

 

Розпорядник інформації:  Олевська районна рада

 

Кому:  голові Олевської районної ради Харченку М.А.

 

 

П.І.Б. запитувача (назва юридичної  особи, об’єднання громадян)

 

Адреса запитувача (домашня, юридична)

 

П.І.Б. представника запитувача,  посада (для юридичних осіб та об’єднань громадян)

 

 

 

Загальний опис необхідної  інформації

 

або

Вид, назва, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит

 

 

 

Прошу надати відповідь у визначений законом термін.

Відповідь надати:

 

Поштою 

/Вказати поштову адресу/

Факсом

/Вказати номер факсу/

Електронною поштою

/Вказати E-mail/

 

Підкреслити обрану категорію

 

 

Контактний телефон

 

Дата запиту

 

Підпис

 

 

 Зареєстровано ________________________________________

 

Голова ради                                                                 М.А.Харченко

 

Додаток 2

до розпорядження

голови районної ради

від 10.08.11р.  № 65

 

 

ІНСТРУКЦІЯ

щодо процедури подання запиту на інформацію та отримання відповіді на інформаційний запит

 

1. Загальні положення

 

1.1. Ця інструкція регламентує порядок оформлення, реєстрації, обробки та надання відповідей на інформаційні запити відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

1.2. Запити на інформацію оформляються державною мовою.

 

2. Приймання та  реєстрація запитів на інформацію

 

2.1. Запити на інформацію можуть подаватись заявником особисто, поштою, факсом або електронною поштою.

2.2. Непідписані, незасвідчені, пошкоджені або надіслані не за адресою запити повертаються відправнику або пересилаються адресатові.

2.3. Не приймаються до розгляду запити без ідентифікації автора такого запиту.

2.4. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію, ці запити оформлюються на бланках відповідно до затверджених розпорядженням голови районної ради форм запитів на інформацію від фізичної, юридичної осіб та об'єднань громадян. Запитувачі мають право надавати запити, оформлені за довільною формою.

2.5. Усі запити на інформацію, що надходять на адресу районної ради, приймаються централізовано головним спеціалістом виконавчого апарату районної ради , реєструються та терміново передаються керуючому справами виконавчого апарату районної ради.

2.6. Запити на інформацію реєструються в електронній базі обліку запитів на інформацію відповідно до часу їх надходження. Щотижня та щомісяця проводиться роздруківка відомостей щодо запитів на інформацію та їх збереження на паперових носіях в окремій папці.

2.7. Датою надходження запиту на інформацію до Олевської районної ради є дата реєстрації запиту в електронній базі обліку запитів на інформацію.

 

3. Розгляд запитів на інформацію та підготовка відповідей на них

 

3.1. Попередній розгляд запитів на інформацію проводить керуючий справами виконавчого апарату районної ради невідкладно з часу надходження такого запиту, готує проект резолюції голові ради із зазначенням терміну виконання та терміново подає його на розгляд голові ради.

3.2. Після визначення головою ради виконавця запиту на інформацію  запит терміново передається виконавцю для його розгляду та підготовки необхідної відповіді.

3.3. Термін надання відповіді на інформаційний запит складає п’ять робочих днів.

3.4. У разі необхідності опрацювання великого обсягу інформації, термін підготовки відповіді на запит може бути продовжено до 20 робочих днів, про що у 5-денний термін з моменту надходження запиту повідомляється заявнику.

3.5. Підготовлена відповідь на інформаційний запит надається заявнику відповідно до вказаного ним способу: особисто, поштою, факсом, електронною поштою з відповідною реєстрацією в електронній базі обліку запитів на інформацію.

3.6. Датою надання відповіді на інформаційний запит є дата реєстрації цієї відповіді в електронній базі обліку запитів на інформацію.

 

4. Систематизація, аналіз та контроль за своєчасним наданням відповідей на запити на інформацію

 

4.1. Виконавчий апарат районної ради проводить систематизацію, аналіз та контроль за своєчасним наданням відповідей на запити на інформацію, що надходять до районної ради, та щомісячно оприлюднюють її на веб-сайті районної ради.

 

 

 

Голова ради                                                        М.А.Харченко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

2017-11-14 11:41:00
Параюристи: хто вони?

 Це – новий інститут, який ініціював та підтримує Міжнародний фонд \"Відродження\" спільно з Координаційним центром з надання правової допомоги, Мережею правового розвитку та іншими партнерами в сфері захисту прав людини.

 
2017-11-10 15:40:00
Працівники культури і майстри народного мистецтва відсвяткували професійне свято

Урочисті заходи, приурочені Дню працівників культури і майстрів народного мистецтва відбулися 9 листопада в міському будинку культури. Зі словами подяки за плідну працю та привітаннями з професійним святом виступили:  заступник голови районної ради Олександр Ковальчук,  та заступник міського голови Яків Осипчук

 
2017-11-10 11:28:00
IX Міжнародний інвестиційний бізнес-форум «Відновлювана енергетика та енергоефективна модернізація промисловості»

23 листопада 2017 р. у м. Києві в готелі «Прем’єр Палац» Держенергоефективності проводитиме широкомасштабний спеціалізований публічний захід - IX Міжнародний інвестиційний бізнес-форум «Відновлювана енергетика та енергоефективна модернізація промисловості».

 
2017-11-09 12:05:00
 
Голова ОДА Ігор Гундич про сонячні електростанції: це можливість отримувати до 1,5 тисячі доларів на рік

1,5 тисячі доларів доходу щороку дає сонячна електростанція на 10 кВт.  Це одна із 39 сонячних станцій, які встановлені за 7 місяців дії програми енергоефективності в Житомирській області. Вчора, 7 листопада, голова ОДА Ігор Гундич перевірив, чи діє його ініціатива на місцях – оглянув, як працює сонячна станція в родині Федишиних, що проживають у с. Іванівка Житомирського району.

 
2017-11-09 11:50:00
 
Інформація щодо санаторно-курортних закладів, які забезпечують осіб з інвалідністю, чорнобильців та учасників антитерористичної операції послугами з санаторно-курортного лікування

Інформація щодо санаторно-курортних закладів, які забезпечують осіб з інвалідністю, чорнобильців таучасників антитерористичної операції послугами з санаторно-курортного лікування

 
2017-11-08 09:41:00
Реперфузійний центр дозволить у 3 рази зменшити смертність від інфаркту

Нещодавно відкритий реперфузійний центр на Житомирщині дозволить у 3 рази зменшити смертність пацієнтів від гострого інфаркту міокарда і у 8 разів інвалідність. Про це повідомляє начальник охорони здоров’я Житомирської ОДА Микола Суслик.

 
2017-11-07 16:06:00
 
Очільники району привітали працівників соціальної сфери з професійним святом

Першої  неділі листопада в Україні відзначатимуть День працівників соціальної сфери – свято людей, які самовіддано допомагають іншим. Згідно з Указом Президента України, День працівника соціальної сфери відзначають із 1999 р. як свідчення високої оцінки державою ролі тих, хто щодня забезпечує реалізацію державної політики з питань соціального захисту, зайнятості, організації оплати і безпеки праці, трудових відносин.

 
2017-10-26 15:56:00
 
Вивчати англійську стало ще доступніше. ВІДЕО

В рамках проведення загальнонаціональної інформаційної кампанії щодо важливості вивчення англійської мови, як міжнародної мови спілкування, підготовлено соціальний відеоролик, який розповідає про соціальний проект «Lingva.Skills». «Lingva.Skills» - це наймасовіший освітній проект в Україні, який вже отримав понад 2 мільйони офіційних заявок.

 
2017-10-26 15:36:00
 
Ігор Гундич на засіданні Ради регіонального розвитку: Житомирщина йде в ногу з реформами

Пріоритети, які озвучує керівництво держави, на Житомирщині на достойному рівні. На цьому наголошує голова облдержадміністрації Ігор Гундич, який сьогодні, 24 жовтня, бере участь у засіданні Ради регіонального розвитку під головуванням Президента України Петра Порошенка.

 
2017-10-26 15:32:00
 
Виступ Президента України на шостому засіданні Ради регіонального розвитку. ВІДЕО

Непросто було сюди дістатися навіть президентському кортежу, бо неподалік йде ремонт мосту через Русанівську протоку на Броварському проспекті. І таких вузьких місць, які зараз розширяються, інвестуються, будуються і в Києві, і в Україні дуже багато. Відновлення доріг цього року  стало загальнонаціональним проектом, хоча розпочалося ще в 2015 році з відомого експерименту, який задіяв ресурс місцевої влади, мобілізував ресурс центральної влади, Уряду і Прем’єр-міністра. Спільними зусиллями ми зробили кардинальне зрушення в цьому напрямку. Хочу наголосити, що він триватиме наступного року, і наступного за наступним. Дороги в Україні будуть будуватися, і відновлення дорожньої мережі буде символом України. Аж поки ми не приведемо в порядок мережу автомобільних магістралей, яка була абсолютно занедбана протягом останніх 20 років.