Головна / Олевська районна рада / Доступ до публічної інформації / Розпорядження голови районної ради

                                                                        

УКРАЇНА

ОЛЕВСЬКА РАЙОННА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

__________________________________________________________________

 

                                            Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

                                               голови районної ради

 

 

 

від 10.08.2011 р.      № 65 

 

         Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації

З метою забезпечення виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» у районній раді, керуючись статтею 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Визначити :

1.1. Виконавчий апарат районної ради відповідальним за організацію у встановленому порядку доступу до публічної інформації, якою володіє районна рада;

1.2.Керуючого справами виконавчого апарату районної ради (Близнюченка В.П.) відповідальним за попередній розгляд, опрацювання та систематизацію запитів на інформацію.

1.3. Головного спеціаліста районної ради (Горбань Л.В.) відповідальним  за реєстрацію і облік запитів на інформацію на електронних та паперових носіях та контроль за своєчасним наданням відповідей на запити на інформацію, що надходить до районної ради.

2. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію, затвердити форму запиту на інформацію  згідно з додатком 1.

3. Затвердити інструкцію щодо процедури подання запиту на інформацію та отримання відповіді на інформаційний запит згідно з додатком 2.

4. Керуючому справами виконавчого апарату районної ради    Близнюченку В.П. визначити спеціальне місце для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію, їх копіями, обладнати його відповідною оргтехнікою.

5. Керуючому справами виконавчого апарату районної ради                   Близнюченку В.П., раднику голови районної ради Корнійчук В.Н., головному спеціалісту Бондаренко О.І.:

5.1. Забезпечувати своєчасне оприлюднення проектів рішень районної ради, розробником яких є районна рада, прийнятих рішень ради та розпоряджень голови районної ради, а також систематичне і оперативне оприлюднення та оновлення інформації про діяльність районної ради.

5.2. Забезпечити оприлюднення на офіційному веб-сайті районної ради інформації, зазначеної у статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», форм запитів на інформацію.

5.3. Внести зміни до положення про виконавчий апарат районної ради  та посадових інструкцій працівників, де передбачити здійснення функцій, визначених у даному розпорядженні.

5.4.Визначити перелік відомостей, що становлять службову інформацію, якою володіє районна рада і яка використовується в районній раді.

         6. Головному бухгалтеру районної ради Ничипорчук О.В. після затвердження Кабінетом Міністрів України граничних норм витрат на копіювання та друк документів внести пропозиції щодо визначення розміру фактичних витрат на виготовлення виконавчим апаратом копій документів обсягом більш як 10 сторінок, що надаються при задоволенні запиту на інформацію, та порядку їх зарахування.

         7. Ознайомити з даним розпорядженням всіх працівників виконавчого апарату районної ради під розпис.

 8. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

Голова ради        М.А.Харченко

 

 

 

 

Додаток 1

до розпорядження

 

голови районної ради  

від 10.08.11р.  № 65

 

ЗАПИТ

на отримання публічної інформації

 

Розпорядник інформації:  Олевська районна рада

 

Кому:  голові Олевської районної ради Харченку М.А.

 

 

П.І.Б. запитувача (назва юридичної  особи, об’єднання громадян)

 

Адреса запитувача (домашня, юридична)

 

П.І.Б. представника запитувача,  посада (для юридичних осіб та об’єднань громадян)

 

 

 

Загальний опис необхідної  інформації

 

або

Вид, назва, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит

 

 

 

Прошу надати відповідь у визначений законом термін.

Відповідь надати:

 

Поштою 

/Вказати поштову адресу/

Факсом

/Вказати номер факсу/

Електронною поштою

/Вказати E-mail/

 

Підкреслити обрану категорію

 

 

Контактний телефон

 

Дата запиту

 

Підпис

 

 

 Зареєстровано ________________________________________

 

Голова ради                                                                 М.А.Харченко

 

Додаток 2

до розпорядження

голови районної ради

від 10.08.11р.  № 65

 

 

ІНСТРУКЦІЯ

щодо процедури подання запиту на інформацію та отримання відповіді на інформаційний запит

 

1. Загальні положення

 

1.1. Ця інструкція регламентує порядок оформлення, реєстрації, обробки та надання відповідей на інформаційні запити відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

1.2. Запити на інформацію оформляються державною мовою.

 

2. Приймання та  реєстрація запитів на інформацію

 

2.1. Запити на інформацію можуть подаватись заявником особисто, поштою, факсом або електронною поштою.

2.2. Непідписані, незасвідчені, пошкоджені або надіслані не за адресою запити повертаються відправнику або пересилаються адресатові.

2.3. Не приймаються до розгляду запити без ідентифікації автора такого запиту.

2.4. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію, ці запити оформлюються на бланках відповідно до затверджених розпорядженням голови районної ради форм запитів на інформацію від фізичної, юридичної осіб та об'єднань громадян. Запитувачі мають право надавати запити, оформлені за довільною формою.

2.5. Усі запити на інформацію, що надходять на адресу районної ради, приймаються централізовано головним спеціалістом виконавчого апарату районної ради , реєструються та терміново передаються керуючому справами виконавчого апарату районної ради.

2.6. Запити на інформацію реєструються в електронній базі обліку запитів на інформацію відповідно до часу їх надходження. Щотижня та щомісяця проводиться роздруківка відомостей щодо запитів на інформацію та їх збереження на паперових носіях в окремій папці.

2.7. Датою надходження запиту на інформацію до Олевської районної ради є дата реєстрації запиту в електронній базі обліку запитів на інформацію.

 

3. Розгляд запитів на інформацію та підготовка відповідей на них

 

3.1. Попередній розгляд запитів на інформацію проводить керуючий справами виконавчого апарату районної ради невідкладно з часу надходження такого запиту, готує проект резолюції голові ради із зазначенням терміну виконання та терміново подає його на розгляд голові ради.

3.2. Після визначення головою ради виконавця запиту на інформацію  запит терміново передається виконавцю для його розгляду та підготовки необхідної відповіді.

3.3. Термін надання відповіді на інформаційний запит складає п’ять робочих днів.

3.4. У разі необхідності опрацювання великого обсягу інформації, термін підготовки відповіді на запит може бути продовжено до 20 робочих днів, про що у 5-денний термін з моменту надходження запиту повідомляється заявнику.

3.5. Підготовлена відповідь на інформаційний запит надається заявнику відповідно до вказаного ним способу: особисто, поштою, факсом, електронною поштою з відповідною реєстрацією в електронній базі обліку запитів на інформацію.

3.6. Датою надання відповіді на інформаційний запит є дата реєстрації цієї відповіді в електронній базі обліку запитів на інформацію.

 

4. Систематизація, аналіз та контроль за своєчасним наданням відповідей на запити на інформацію

 

4.1. Виконавчий апарат районної ради проводить систематизацію, аналіз та контроль за своєчасним наданням відповідей на запити на інформацію, що надходять до районної ради, та щомісячно оприлюднюють її на веб-сайті районної ради.

 

 

 

Голова ради                                                        М.А.Харченко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

2019-02-12 16:53:00
 
 
2019-02-08 14:39:00
 
Ми довіряємо людям – Президент про запровадження монетизації субсидій

Президент Петро Порошенко наголосив на важливості довіри до людей, які отримують субсидії. Про це Глава держави сказав під час наради в Міністерстві соціальної політики щодо запуску системи монетизації субсидій.

 
2019-02-08 14:39:00
 
Президент прийняв єпископів Української православної церкви в США

  Президент України Петро Порошенко провів зустріч з єпископами Української православної церкви в США (Константинопольського патріархату) - першоієрархом УПЦ в США Митрополитом Ієрапольським Антонієм та керуючим Західною єпархією УПЦ в США Архієпископом Памфільським Даниїлом.

 
2019-02-08 14:37:00
 
Україна має обходитися без імпортного газу, нарощуючи власний видобуток та енергозбереження – Президент

Президент Петро Порошенко наголосив на важливості забезпечення енергетичної незалежності держави і поставив завдання, щоб вже через п’ять років Україна вийшла на забезпечення цих потреб власними ресурсами.

 
2019-02-07 16:10:00
 
Інформація про роботу управління праці та соціального захисту населення за 2018 рік

Основним  завданням  управління було і залишається забезпечення, в межах своїх повноважень, виконання законів України направлених на соціальний захист населення району, шляхом надання різного роду державних соціальних допомог, пільг та субсидій на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу, інших послуг, дотримання законодавства про працю та її охорону.

 
2019-02-01 15:30:00
 
У Малинському будинку культури влаштовують нове покриття. ФОТО

Малинський районний БК – один із проектів регіонального розвитку області та масштабний культурний об’єкт ДФРР Житомирщини.

 
2019-02-01 14:42:00
 
На Житомирщині затвердили 35 символів змін, які продовжуватимуть втілювати у 2019 році

35 перехідних проектів ДФРР продовжать втілювати у 2019 році.

 
2019-02-01 12:17:00
 
На Житомирщині триває реалізація проектів регіонального розвитку – розбудовують спортивну інфраструктуру

На Житомирщині активно триває втілення проектів регіонального розвитку. Аби зацікавити молодь займатися спортом та вести здоровий спосіб життя, в області відбудовують об’єкти спортивної інфраструктури.

 
2019-02-01 12:13:00
 
Інформація від філії Державної установи «Центр пробації» у Житомирській області

ОЛЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СЕКТОР Філії Державної установи «Центр пробації» у Житомирській області

 
2019-01-29 10:49:00
 
До уваги суб’єктів підприємницької діяльності.

Оголошується конкурс бізнес-проектів у рамках реалізації Порядку