Головна / Олевська районна рада / Доступ до публічної інформації / Розпорядження голови районної ради

                                                                        

УКРАЇНА

ОЛЕВСЬКА РАЙОННА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

__________________________________________________________________

 

                                            Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

                                               голови районної ради

 

 

 

від 10.08.2011 р.      № 65 

 

         Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації

З метою забезпечення виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» у районній раді, керуючись статтею 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Визначити :

1.1. Виконавчий апарат районної ради відповідальним за організацію у встановленому порядку доступу до публічної інформації, якою володіє районна рада;

1.2.Керуючого справами виконавчого апарату районної ради (Близнюченка В.П.) відповідальним за попередній розгляд, опрацювання та систематизацію запитів на інформацію.

1.3. Головного спеціаліста районної ради (Горбань Л.В.) відповідальним  за реєстрацію і облік запитів на інформацію на електронних та паперових носіях та контроль за своєчасним наданням відповідей на запити на інформацію, що надходить до районної ради.

2. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію, затвердити форму запиту на інформацію  згідно з додатком 1.

3. Затвердити інструкцію щодо процедури подання запиту на інформацію та отримання відповіді на інформаційний запит згідно з додатком 2.

4. Керуючому справами виконавчого апарату районної ради    Близнюченку В.П. визначити спеціальне місце для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію, їх копіями, обладнати його відповідною оргтехнікою.

5. Керуючому справами виконавчого апарату районної ради                   Близнюченку В.П., раднику голови районної ради Корнійчук В.Н., головному спеціалісту Бондаренко О.І.:

5.1. Забезпечувати своєчасне оприлюднення проектів рішень районної ради, розробником яких є районна рада, прийнятих рішень ради та розпоряджень голови районної ради, а також систематичне і оперативне оприлюднення та оновлення інформації про діяльність районної ради.

5.2. Забезпечити оприлюднення на офіційному веб-сайті районної ради інформації, зазначеної у статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», форм запитів на інформацію.

5.3. Внести зміни до положення про виконавчий апарат районної ради  та посадових інструкцій працівників, де передбачити здійснення функцій, визначених у даному розпорядженні.

5.4.Визначити перелік відомостей, що становлять службову інформацію, якою володіє районна рада і яка використовується в районній раді.

         6. Головному бухгалтеру районної ради Ничипорчук О.В. після затвердження Кабінетом Міністрів України граничних норм витрат на копіювання та друк документів внести пропозиції щодо визначення розміру фактичних витрат на виготовлення виконавчим апаратом копій документів обсягом більш як 10 сторінок, що надаються при задоволенні запиту на інформацію, та порядку їх зарахування.

         7. Ознайомити з даним розпорядженням всіх працівників виконавчого апарату районної ради під розпис.

 8. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

Голова ради        М.А.Харченко

 

 

 

 

Додаток 1

до розпорядження

 

голови районної ради  

від 10.08.11р.  № 65

 

ЗАПИТ

на отримання публічної інформації

 

Розпорядник інформації:  Олевська районна рада

 

Кому:  голові Олевської районної ради Харченку М.А.

 

 

П.І.Б. запитувача (назва юридичної  особи, об’єднання громадян)

 

Адреса запитувача (домашня, юридична)

 

П.І.Б. представника запитувача,  посада (для юридичних осіб та об’єднань громадян)

 

 

 

Загальний опис необхідної  інформації

 

або

Вид, назва, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит

 

 

 

Прошу надати відповідь у визначений законом термін.

Відповідь надати:

 

Поштою 

/Вказати поштову адресу/

Факсом

/Вказати номер факсу/

Електронною поштою

/Вказати E-mail/

 

Підкреслити обрану категорію

 

 

Контактний телефон

 

Дата запиту

 

Підпис

 

 

 Зареєстровано ________________________________________

 

Голова ради                                                                 М.А.Харченко

 

Додаток 2

до розпорядження

голови районної ради

від 10.08.11р.  № 65

 

 

ІНСТРУКЦІЯ

щодо процедури подання запиту на інформацію та отримання відповіді на інформаційний запит

 

1. Загальні положення

 

1.1. Ця інструкція регламентує порядок оформлення, реєстрації, обробки та надання відповідей на інформаційні запити відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

1.2. Запити на інформацію оформляються державною мовою.

 

2. Приймання та  реєстрація запитів на інформацію

 

2.1. Запити на інформацію можуть подаватись заявником особисто, поштою, факсом або електронною поштою.

2.2. Непідписані, незасвідчені, пошкоджені або надіслані не за адресою запити повертаються відправнику або пересилаються адресатові.

2.3. Не приймаються до розгляду запити без ідентифікації автора такого запиту.

2.4. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію, ці запити оформлюються на бланках відповідно до затверджених розпорядженням голови районної ради форм запитів на інформацію від фізичної, юридичної осіб та об'єднань громадян. Запитувачі мають право надавати запити, оформлені за довільною формою.

2.5. Усі запити на інформацію, що надходять на адресу районної ради, приймаються централізовано головним спеціалістом виконавчого апарату районної ради , реєструються та терміново передаються керуючому справами виконавчого апарату районної ради.

2.6. Запити на інформацію реєструються в електронній базі обліку запитів на інформацію відповідно до часу їх надходження. Щотижня та щомісяця проводиться роздруківка відомостей щодо запитів на інформацію та їх збереження на паперових носіях в окремій папці.

2.7. Датою надходження запиту на інформацію до Олевської районної ради є дата реєстрації запиту в електронній базі обліку запитів на інформацію.

 

3. Розгляд запитів на інформацію та підготовка відповідей на них

 

3.1. Попередній розгляд запитів на інформацію проводить керуючий справами виконавчого апарату районної ради невідкладно з часу надходження такого запиту, готує проект резолюції голові ради із зазначенням терміну виконання та терміново подає його на розгляд голові ради.

3.2. Після визначення головою ради виконавця запиту на інформацію  запит терміново передається виконавцю для його розгляду та підготовки необхідної відповіді.

3.3. Термін надання відповіді на інформаційний запит складає п’ять робочих днів.

3.4. У разі необхідності опрацювання великого обсягу інформації, термін підготовки відповіді на запит може бути продовжено до 20 робочих днів, про що у 5-денний термін з моменту надходження запиту повідомляється заявнику.

3.5. Підготовлена відповідь на інформаційний запит надається заявнику відповідно до вказаного ним способу: особисто, поштою, факсом, електронною поштою з відповідною реєстрацією в електронній базі обліку запитів на інформацію.

3.6. Датою надання відповіді на інформаційний запит є дата реєстрації цієї відповіді в електронній базі обліку запитів на інформацію.

 

4. Систематизація, аналіз та контроль за своєчасним наданням відповідей на запити на інформацію

 

4.1. Виконавчий апарат районної ради проводить систематизацію, аналіз та контроль за своєчасним наданням відповідей на запити на інформацію, що надходять до районної ради, та щомісячно оприлюднюють її на веб-сайті районної ради.

 

 

 

Голова ради                                                        М.А.Харченко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

2018-10-19 16:09:00
 
Жителів сільської місцевості хочуть забезпечити доступними нотаріальними послугами

Сьогодні в Україні склалася несправедлива ситуація, за якої чимало громадян, насамперед віддалених сільських місцевостей, позбавлені можливості отримувати елементарні реєстраційні послуги за місцем проживання. Йдеться про 13 мільйонів українців, які мешкають у 29 000 населених пунктах і  не можуть оформити спадщину чи заповіт, оскільки не у всіх районах є нотаріуси, а із понад 1100 вакансій на відповідні посади майже третина взагалі є незаповненими. На Житомирщині вакантними залишаються посади державних нотаріусів у 5-ти районах – Хорошівському, Ємільчинському, Лугинському, Любарському, Брусилівському.

 
2018-10-18 15:03:00
 
18 жовтня - день боротьби з торгівлею людьми

18 жовтня – День, який оголошений Європейським днем боротьби з торгівлею людьми, був започаткований 18 жовтня 2007 року. Такий день необхідний для консолідації діяльності та підвищення рівня обізнаності з найдавнішим негативним феноменом - торгівлею людьми, особливо жінками і дітьми.

 
2018-10-16 14:13:00
 
Жителі Житомирщини разом із Президентом помолилися за Єдину Помісну Церкву

Жителі Житомирщини долучились до святкових заходів, які проходять у Києві в рамках відзначення Дня захисника України.

 
2018-10-16 14:11:00
 
Геннадій Зубко та Ігор Гундич привітали житомирян, які долучились до молитви за Єдину Українську Церкву

До молитовного заходу, який відбувся у Києві у День захисника України та свято Покрови Пресвятої Богородиці, долучились тисячі віруючих українців, серед яких і жителі Житомирщини.

 
2018-10-15 14:26:00
 
2018-10-11 15:40:00
 
Президент підписав Закон щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг

Президент Петро Порошенко підписав Закон «Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг».

 
2018-10-11 12:07:00
 
Фінсько-український трастовий фонд

В рамках реалізації положень Меморандуму про взаєморозуміння у сфері енергоефективності та відновлюваної енергетики між Держенергоефективності та МЗС Фінляндської Республіки, в Україні створено Фінсько-український трастовий фонд.

 
2018-10-09 18:46:00
День села Зубковичі

Для багатьох людей День села – це ще один привід зібратися разом, згадати і тих, хто в цьому селі народився, і тих, хто тут зростав, послухати гарну музику, подивитися виступи дорослих та малих артистів. Тому, зазвичай, на такий день народження не лише сходяться, а й з’їжджаються з усіх куточків України. Цей чудовий день об’єднує людей різного віку - від малого до великого. І вітають селяни земляків та гостей завжди щиро та гостинно.