Головна / Про Олевщину / Соціальний захист населення

 

 

Інформація

управління праці та соціального захисту населення

щодо виконання Програми економічного і соціального розвитку району

за 2016 рік.

 

        Основним  завданням  управління було і залишається забезпечення, в межах своїх повноважень, виконання законів України направлених на соціальний захист населення району, шляхом надання різного роду державних соціальних допомог, пільг та субсидій на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу, інших послуг, дотримання законодавства про працю та її охорону.

 

         Розпорядженням голови райдержадміністрації від 27.02.2013 року “Про районну програму зайнятості населення на період до 2017 року” затверджена районна програма зайнятості населення до 2017 року.

 

Заплановані заходи виконуються своєчасно та в повному обсязі.

 

         Станом  на  01.01.2017 року  комісія по легалізації робочих місць здійснила перевірки на  580 об”єктах району щодо легалізації заробітної плати та зайнятості населення,  визначення відповідності кількості найманих працівників обсягам господарської діяльності, де виявлено 227 працівників, без належного оформлення трудових відносин та виплату заробітної плати в “конвертах”, на даний час всі працівники легалізовані.

 

       З метою дотримання законодавства з питань праці  направлено листи в  управління Держпраці в Житомирській області щодо проведення перевірок на 25 суб’єктах господарювання. (11 ФОП та 14 юридичні).       За  станом  на  01.01.2017 року  державним інспектором з праці   перевірено  21 підприємство. (порушень законодавства з питань праці   у частині недотримання мінімальних гарантій не виявлено).

 

       Управлінням  праці  та соціального захисту населення було проведено моніторинг щодо створення нових робочих місць. Так, станом на 01.01.2017 року:

 

-         юридичними особами зареєстровано 607 трудових договорів;

 

-          фізичними особами з найманими працівниками зареєстровано 294 трудовий договір;

 

-         по даних Єдиного державного реєстру фізичних осіб, зареєстровано 145 приватних підприємців.

 

      Всього, станом на  1 січня 2017 року в районі створено 1046  нових робочих місць, що становить 203 %  від доведеного річного плану (515) “Районної програми зайнятості на період до 2017 року”.

 

      Питання щодо заборгованості із виплати заробітної плати та дотримання мінімальних гарантій з оплати праці знаходиться на постійному контролі в управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації.

 

       Так, за статистичними даними заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах, установах, організаціях району відсутня (по колу підприємств, що звітують у відділ статистики), що свідчить про те, що органами виконавчої влади забезпечений постійний контроль за своєчасною виплатою заробітної плати.

 

       Безпосередньо з кожним боржником  проводить роботу  комісія з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати, пенсій, стипендій, інших соціальних виплат. В поточному році проведено 12 засідань цієї комісії, де розглядались питання забезпечення жорсткого контролю про стан погашення заборгованості із виплати заробітної плати, дотримання мінімальних гарантій та сплати обов”язкових платежів до бюджету, Пенсійного фонду суб”єктами господарювання усіх форм власності. У засіданнях брали участь, керівники підприємств-боржників та вживались відповідні заходи щодо погашення заборгованості.

 

   Також, питання про  стан дотримання трудового законодавства на підприємствах усіх форм власності Олевського району були розглянуті на засіданні колегії райдержадміністрації 18 травня 2016 року, за результатами якої прийняті відповідні рішення.

 

      На забезпечення конституційного права працівників по своєчасному отриманню винагороди за працю та погашення заборгованості, були  спрямованні конкретні  заходи  виконавчої влади в тісній  співпраці з  контролюючими та правоохоронними органами. Здійснюється контроль за своєчасністю і не нижче визначеного державою мінімального розміру оплати праці.

 

      Відповідно до ст.24 Закону України “Про місцеві державні адміністрації” із залученням представників правоохоронних і контролюючих органів забезпечено постійний контроль за виконанням вимог законодавства з праці в частині першочерговості здійснення оплати праці працівників та дотримання мінімальних гарантій на підприємствах району. Так, з початку року здійснено перевірок щодо дотримання законодавства з оплати праці на 20  підприємствах району.

 

      В районі  заключено 104 трудових договори, якими охоплено  4511 працівників,  (в районі діє  109 підприємств, установ та організацій).

 

    Дієвим механізмом підтримки малозабезпечених сімей залишається Програма житлових субсидій. Для фінансування Програми житлових субсидій на 2016 рік району передбачено субвенції у сумі 34093,1 тис. грн. (в тому числі, на відшкодування витрат на оплату житлово- комунальних послуг –18164,4тис. грн.; для придбання скрапленого газу та твердого палива –15928,7 тис. грн.).

 

За станом на 1січня  2017 року субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг отримують  3257   сімей. Організаціям, що надають житлово-комунальні послуги, нараховано   24106,0 тис. грн., перераховано –18161,8 тис.грн. (з них 3474,5 тис. грн. на погашення заборгованості минулого року).Cередньомісячний розмір субсидії складає 616,00 грн.

 

Субсидію на придбання твердого палива та скрапленого газу призначено 6050 домогосподарствам на загальну суму 15755,8 тис. грн. Отримали субсидію готівкою 6936  домогосподарств на загальну суму 15927,7 тис. грн. (за минулий рік  1594  домогосподарств на суму 2303,8 тис.грн. та поточний рік –5342 домогосподарств на суму 13623,9 тис. грн.).

 

Cередній розмір субсидії складає 2604,26 грн.

 

         У Державному бюджеті України на 2016 рік на виплату державної допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги на догляд особам, які проживають разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, району була передбачена субвенція у  сумі 100040,2 тис. грн. Протягом  2016 року в районі державні види допомоги отримали 4428 родин з дітьми.

 

Протягом  2016 року одноразову винагороду до почесного звання «Мати-героїня» отримали  5   жінок району на суму 68,9 тис. грн.

 

З метою визначення матеріально-побутового стану та регулярного контролю за правильністю надання соціальної допомоги і підтвердження права на її призначення, державним соціальним інспектором    обстежено 651 сім’ю. Проведено 452 перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан громадян, які отримують державні соціальні допомоги та субсидії. Виявлено 19 випадків надання неповної або недостовірної інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомоги та субсидій.

 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 509 «Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції» до управління праці та соціального захисту населення    станом на 01.01. 2017 року   звернулося 140  внутрішньо переміщених  сімей  (229 осіб),фактично в районі проживає 85  сімей  (151 особа), в т.ч. 40 дітей, 55 пенсіонерів, 56 працездатного віку.

 

Отримувачами допомоги є 42 сім’ї.

 

Щомісячна адресна допомога  особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг,  виплачена на   загальну суму 851,4  тис. грн.

 

Заборгованість відсутня.

 

         На виконання постанови Кабінету Мінінстрів України від 08.06.2016 року №365 в районі утворено комісію з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.  Проводяться перевірки  фактичного місця проживання внутрішньо переміщених осіб.

 

      На реалізацію державних програм з питань соціального захисту громадян постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС з початку року в район надійшло 11517,0 тис.грн.,  всі кошти використані за призначенням.

 

    З метою пільгового медичного забезпечення та проведення пільгового зубопротезування в районі укладено договори з Олевською ЦРА №32 та Олевською ЦРЛ. У 2016 році  на пільгове медичне обслуговування для району  виділено 1301,7 тис.грн., з них : 1106,4 тис.грн на  забезпечення  лікарськими засобами, 195,3 тис.грн. – на пільгове зубопротезування.

 

  Протягом року кошти використані за призначенням та в повному обсязі.

 

      У 2016 році  видано путівок на санаторно-курортне  лікування  228 громадянам які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи  та 20  дітям - інвалідам до 18 років, яким встановлено інвалідність, пов’язану з Чорнобильською катастрофою.

 

        Проводиться   виплата батькам щомісячної грошової допомоги у розмірах, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.1997 №155 «Про порядок та розміри компенсаційних виплат дітям, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи». Виплату отримали 3004 особи,  у сумі  3541,7 тис. грн.

 

     З метою забезпечення харчуванням  дітей шкільного віку з ПП”Продцентр плюс” укладено договір про закупівлю послуг з організації харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на території радіоактивного забруднення Олевського району Житомирської області, за державні кошти ,всього у 2016 році використано 961,8 тис грн..

 

       Також, укладено договора із ТОВ ” Олевський ОРС “ та Комбінатом громадського харчування  щодо організації безплатного харчування дітей-інвалідів ,інвалідність яких пов”язана з наслідками Чорнобильської катастрофи.  Харчуванням охоплено 11 дітей, з початку року використано 15,9 тис.грн.

 

      Управлінням праці забезпечено виплату пільг,субсидій, інших соціальних виплат згідно вимог постанови КМУ від 18.02.2016 №151 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства фінансів, органів Державної казначейської служби та установ, які здійснюють виплати  пільг, субсидій, інших соціальних виплат,під час перерахування таких виплат ».

 

     Значна увага приділяється роботі з пільговими категоріями населення.

 

    За станом на 01.01.2017 на обліку в Реєстрі пільговиків району  перебуває 28318 осіб, які мають право на пільги, в тому числі:

 

1412 ветеранів війни; 4647 ветеранів праці; 2477 дітей війни;          77 ветеранів ВС, ОВС;          2019 інвалідів;    11 жертв нацистських переслідувань;    266 осіб, які мають право на пільги за професійною ознакою;      6407  пенсіонерів;        2526 багатодітних сімей та дітей з багатодітних сімей. 

 

     Упродовж  2016 року за рахунок субвенцій з державного бюджету надано пільги населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот на загальну суму 9499,7 тис. грн. в т.ч. нараховано пільгу для придбання твердого палива і скрапленого газу в готівковій формі на загальну суму 5766,0 тис. грн. 5282 домогосподарствам.

 

     Також ,проведено відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни  7 чол. на суму 11,1 тис.грн.

 

В районі обліковується:   

 

- 9 сімей загиблих військовослужбовців - учасників АТО;

 

- 25 осіб, яких було поранено з початку проведення антитерористичної операції;

 

- 276 демобілізованих військовослужбовців,  в т.ч. 266 надано статус  учасника бойових дій (із них працівники МВС-36, Національна Гвардія – 12, прикордонники- 21, Мін. Оборони України – 197 ).

 

 Відповідно до Закону   України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» встановлено статуси:

 

-          інваліда війни – 12 особам;

 

-          члена сімей загиблого ветерана війни -  19 особам.

 

З метою соціального супроводу сімей військовослужбовців та забезпечення потреб  демобілізованих військовослужбовців, які брали участь у антитерористичній операції і родин загиблих військовослужбовців-учасників антитерористичної операції в районі складено  295  соціальних паспортів ( в т.ч. паспортів демобілізованих учасників АТО -276 та членів сімей загиблих військовослужбовців – учасників АТО – 19 ).

 

41 військовослужбовців перебувають на обліку для отримання санаторно-курортної путівки, у 2016 році 13 осіб забезпечено санаторно-курортними  путівками ,та 2 членів сімей загиблих ветеранів війни.

 

Реабілітацію (медичну, соціальну, психологічну) отримали 143 військовослужбовців ,в т.ч. 4 учасники  АТО пройшли медичну реабілітацію в санаторії «Дениші», 26 військовослужбовців отримали психологічну реабілітацію в інших санаторно - курортних закладах.

 

В 2016 році 35 неповнолітніх дітей військовослужбовців з числа учасників АТО було забезпечено путівками до дитячих  оздоровчих закладів,за рахунок коштів місцевих бюджетів.

 

Управлінням праці здійснюється  соціальний  супровід сімей загиблих учасників АТО.

 

  Територіальними громадами району 122 демобілізованим  військовослужбовцям виділені земельні ділянки на які   зареєстровано   право власності , 74 учасники АТО перебувають на черзі.

 

    33 учасників АТО перебувають на квартирному обліку, із яких 9 осіб поставлено у 2016 році.

 

    На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 №719 «Питання забезпечення житлом сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідів І-ІІ групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов», чотирьом членам сімей загиблих,  а саме: Мосійчук О.П., Мосійчук К.А., Хоречко Г.М., Хоречко К.М.  та інваліду війни ІІ групи Левковському Юрію Володимировичу. призначено грошову компенсацію у сумі 2362,2 тис.грн.

 

 27.12.2016 року Левковському Юрію Володимировичу – інваліду війни ІІ групи, з числа військовослужбовців, які брали участь в антитерористичній операції надано згоду на перерахування коштів, із його спеціального рахунка, як оплату за договором купівлі-продажу квартири. 

 

Основним напрямом професійної адаптації  є навчання учасників АТО на водіїв. Відповідно до укладеного договору  з  Олевським ТСОУ навчання пройшли 18 учасників антитерористичної операції на загальну суму 89,3 тис.грн.

 

Субсидіями  на  придбання твердого палива ,скрапленого газу та на оплату житлово –комунальних  послуг скористалися  37 учасників АТО та 3 членів сімей загиблих військовослужбовців.

 

В 2016 році в районі прийнята «Програма соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб з тимчасово окупованої території, районів проведення антитерористичної операції на територію Олевського району,  та військовослужбовців, працівників Збройних Сил України, Національної  гвардії України, Служби безпеки України, інших силових структур району,  що брали участь у антитерористичній операції  на 2016 рік», на виконання якої з  районного бюджету виділено 269,3 тис. грн., в т.ч. 209,3 тис.грн. на надання грошової допомоги військовослужбовцям - учасникам АТО, членам сімей загиблих  ветеранів війни, внутрішньо переміщеним особам з тимчасово окупованої території та районів проведення АТО та 60,0 тис.грн. на покриття витрат щодо пільгового перевезення  учасників бойових дій, інвалідів війни та членів сімей загиблих осіб під час участі в антитерористичній операції.

 

 З початку року надано матеріальної допомоги  : 

 

   - 139 учасникам  антитерористичної операції на загальну суму 64,7 тис.грн.,

 

   - 11 членам сімей загиблих військовослужбовців,на загальну суму 10,0     тис.грн

 

   -1 внутрішньо переміщеній  особі  у сумі 500 гривень.

 

   - 10   військовослужбовцям, рядового, сержантського та старшинського складу, які уклали контракт про проходження військової служби на загальну суму 100,0 тис.грн.

 

Окрім цього, матеріальна допомога надається учасникам антитерористичної операції та сім’ям загиблих військовослужбовців – учасників антитерористичної операції за рахунок коштів районного, місцевих бюджетів, громадських організацій та коштів спонсорів.

 

    Також, проведено виплату військовослужбовцям , які брали безпосередню  участь в антитерористичній операції,та діти яких навчаються в навчальних закладах розташованих на територіях радіоактивного забруднення грошової компенсації на харчування дітей у сумі 25,2 тис.грн.

 

           Управлінням праці  укладено договори з автопідприємством з ТзДВ «РІМ-БОГДАН» щодо  перевезення  учасників бойових дій, інвалідів війни та членів сімей загиблих осіб під час участі в АТО автомобільним транспортом за рахунок коштів районного бюджету.

 

Станом на 01.01.2017 року підприємству перевізнику ТзДВ «РІМ-БОГДАН» відшкодовано 60,0 тис.грн.

 

      Діти учасників АТО забезпечені безкоштовним харчуванням в школах району, а також діти, батьки яких є  учасниками АТО  звільнені від плати за відвідування дошкільних навчальних закладів.   

 

Інваліди війни та учасники бойових дій з числа учасників антитерористичної операції, а також сім»ї загиблих учасників антитерористичної операції отримали щорічну разову грошову допомогу  до 5 Травня.

 

На виконання районної комплексної Програми соціального захисту інвалідів, ветеранів війни та праці, пенсіонерів та незахищених верств населення на 2013-2017 роки, з районного бюджету протягом 2016 року

 

було виділено   кошти у сумі 569,2 тис.грн., а саме :

 

     150,0 тис.грн. на відшкодування видатків на медичне обслуговування інвалідів та ветеранів війни;

 

      180,0 тис.грн. на   покриття витрат за пільгове перевезення окремих категорій громадян Олевського району;

 

       239,2 тис. грн.  для надання адресної  грошової підтримки  інвалідам, ветеранам війни та праці, пенсіонерам та незахищеним верствам населення, які потрапили у скрутне матеріальне  становище, на вирішення матеріально-побутових проблем.

 

       З метою цільового використання коштів управлінням праці  укладено договір з КП «Олевська районна аптека №32» про відшкодування видатків на медичне обслуговування інвалідів та ветеранів війни, станом на  1 січня 2017 року використано 150,0 тис.грн.

 

З метою забезпечення пільгового проїзду окремих категорій громадян Олевського району за рахунок коштів районного бюджету управлінням праці та соціального захисту населення Олевської райдержадміністрації заключено договір з ТзДВ “РІМ-Богдан” «Про здійснення розрахунків за надані послуги по пільговому проїзду окремих категорій громадян автомобільним транспортом загального користування на приміських маршрутах». Станом на 01.01.2017 року кошти  використані в повному обсязі.

 

З  метою забезпечення надання адресної  грошової підтримки  інвалідам, ветеранам війни та праці, пенсіонерам та незахищеним верствам населення, які потрапили у скрутне матеріальне  становище, на вирішення матеріально-побутових проблем в районі прийнято розпорядження голови Олевської районної держадміністрації від 29 лютого 2016 року № 47 «Про затвердження Порядку надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам, ветеранам війни та праці, пенсіонерам, незахищеним верствам населення».

 

З початку  2016 року проведено 7 засідань комісій ,згідно рішень якої станом на 1 січня 2017 року таку допомогу отримали 304 громадян району, на суму 239,2 тис. грн.

 

Протягом 2016 року  управлінням праці та соціального захисту населення було видано направлень на забезпечення протезно-ортопедичними виробами  345 особам.

 

      Отримали  протезно- ортопедичні вироби у 2016  році:

 

крісло-колясок -9 інвалідів (1- коляску з електроприводом)

 

палицю – 4 чоловік;

 

стілець туалетний – 1 інвалід;

 

ортопедичне взуття –  139  чоловік. 

 

        Проведено виплату грошових компенсацій інвалідам на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування 155 чол. на загальну суму 46,7 тис. грн.

 

Проведено нарахування та виплата  компенсації за невикористану путівку

 

інвалідам війни 20 чол. на суму 7,6 тис.грн.,та інвалідам загального захворювання 16 чол.  на суму 3,9 тис.грн.

 

     У 2016 році   оздоровлено в санаторіях підвідомчих Мінсоцполітики 40 інвалідів загального захворювання та 10 ветеранів війни.

 

      За рахунок коштів державного бюджету проведено закупівлю санаторно-курортних путівок для лікування інвалідів з дитинства та загального захворювання, на загальну суму 113,7 тис.грн.  Протягом 2016 року оздоровлено 23 осіб зазначеної категорії.

 

      Згідно порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби ,протягом 2016 року 23 особам нараховано та виплачено матеріальну допомогу на загальну суму 38,3 тис.грн.

 

   В Олевському районному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів проходить реабілітацію 48 дітей-інвалідів. В центрі проводяться заходи   спрямовані на розвиток та коригування порушень розвитку дитини-інваліда.

 

   В 2016 році на капітальний ремонт приміщення Олевського районного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів була виділена субвенція з державного бюджету в розмірі 286,9 тис. грн та співфінансування з районного бюджету в розмірі 8,6 тис. грн. Кошти використанні за призначенням: в установі був проведений капітальний ремонт стін, підлоги, проведена заміна дверей та встановлені вікна.

 

   В районні створено умови для вільного доступу людей з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів соціально-культурного призначення: органів державної влади та місцевого самоврядування (25 об’єктів), закладів освіти (44 об’єктів ), органів праці та соціального захисту населення (1 об’єкт), органів Пенсійного фонду (1 об’єктів ), медичні заклади (65 об’єктів), заклади культури(49 об’єкти ), поштового відділення (23 об’єкти ), залізничні вокзали (1 об’єкт).

 

  У 2016 році ,за рахунок коштів районного бюджету та спонсорських коштів побудовано пандус до будинку де проживають два інваліди загального захворювання .

 

    Протягом    2016 року  на адресу управління праці та соціального захисту населення надійшло  288  письмових  звернень ,  особисто звернулося 1648  громадян.

 

               В засобах масової інформації  проводиться роз’яснювальна робота з питань  праці та соціального захисту населення. Так, протягом   2016 року в районній газеті  “Зорі над Убортю»  надруковано 48 статей  та  25 статей в газеті “Незалежна”.

 

      В територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Олевського району на обслуговуванні знаходиться 550 чол. з них:

 

 - ветеранів ВВв – 147чол.;

 

 - ветеранів праці – 228чол.;

 

 - інвалідів усіх груп та категорій – 109чол.;

 

 - одиноких громадян - 470чол.

 

Обслуговуванням даної категорії громадян займаються 34 соціальних робітників.

 

Протягом  2016 року працівниками територіального центру було відвідано 404  підопічних, які знаходяться на обслуговуванні в територіальному центрі. Прийнято на обслуговування у відділення соціальної допомоги вдома – 47 громадян.

 

В Кишинському стаціонарному відділенні проживає 46 підопічних з них:

 

 - ветеранів ВВв – 5чол.;

 

- ветеранів праці – 11чол.,

 

- інвалідів усіх груп та категорій – 9чол.

 

Було надано послуг швачкою відділенням організації надання соціально-побутових послуг 216 підопічним на суму 3,8 тис.грн.   

 

Встановлено суворий контроль за дотриманням правил пожежної безпеки в приміщеннях управління праці та соціального захисту населення,

 

територіального центру,стаціонарного відділення та центру соціальної реабілітації для дітей-інвалідів.

 

 Проблемні  питання:

 

-         відсутність законодавчих актів, щодо  врегулювання  питання видачі  дублікатів посвідчень потерпілим від Чорнобильської катастрофи категорії 4 та видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, категорії 1 з числа, що проживали на території зони посиленого радіоекологічного контролю. 

 

       - залишається невирішеним   питання щодо  забезпечення житлом військовослужбовців учасників АТО( станом на 01.01.2017р. потребують 33 чол.).

 

      -  одним із проблемних питань є подання позову до господарського суду Житомирської області, ПАТ«Укртелеком» про стягнення компенсації за надані телекомунікаційні послуги пільговим категоріям громадян.

 

       -  відсутність фінансування коштів державного бюджету передбачених на покриття витрат понесених від перевезення  пільгової категорії пасажирів району .

 

      -   проблемним залишається питання  виплати компенсації громадянам за втрачене нерухоме майно у разі відселення або самостійного переселення.

 

Сума заборгованості станом на 01.01.2017р. становить 1024 ,2 тис. грн.

 

А також:

 

- відсутність автотранспорту (на балансі в управлінні знаходиться автомобіль ВАЗ-2105 1992 року випуску, строк експлуатації якого давно минув), що ускладнює вирішення питань соціального захисту сімей загиблих учасників АТО , демобілізованих військовослужбовців та інших громадян району;

 

- котельня знаходиться в аварійному стані , система опалення застаріла і також потребує капітального ремонту (заміни котла, труб, стояків та радіаторів);

 

- електропроводка в приміщенні управління праці потребує заміни.

 

 

 

     Проблемні питання Територіального центру соціального обслуговування    (надання соціальних послуг) Олевського району- це відсутність коштів на:

 

      -  побудову в Кишинському стаціонарному відділенні овочесховища, яке дало б змогу зберігати овочі та харчувати повноцінно підопічних стаціонару;

 

      - встановлення в адмінприміщенні Кишинського стаціонарного     відділення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення, управління евакуацією людей при пожежі та заключення угоди на технічне обслуговування АПС;

 

      - капітальний  ремонт даху на будівлі  Кишинського стаціонарного     відділення.

 

Шляхи вирішення:

 

   Внесення до законодавчих актів України відповідних змін, а саме:

 

- врегулювання питання видачі дублікатів посвідчень потерпілим від Чорнобильської катастрофи категорії 4 та видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, категорії 1 з числа, що проживали на території зони посиленого радіоекологічного контролю;

 

-  забезпечення житлом учасників бойових дій  із числа військовослужбовців, які брали участь  в АТО, та потребують поліпшення житлових умов .

 

-  виділення коштів для покриття витрат на пільгове перевезення;

 

- своєчасне фінансування компенсації громадянам за втрачене нерухоме майно у разі відселення або самостійного переселення;

 

- виділення коштів на придбання  автомобіля;

 

- проведення капітального ремонту системи опалення, заміна електропроводки в приміщенні управління праці .

 

 


 

 

 

 

Управління праці та соціального захисту населення Олевської райдержадміністрації повідомляє, що телефон гарячої лінії з питань надання житлових субсидій

2-17-70


 

 

Учасники АТО мають можливість отримати безкоштовну психологічну реабілітацію в реабілітаційних установах України в 2016 році

 

До відома населення!

У  зв»язку  зі складною ситуацією, в якій опинились постраждалі та внутрішньо переміщені особи, з метою надання їм підтримки відповідно до постанови Кабінету Мінінстрів України від 01.10.2014 року №535 «Про затвердження Порядку використання коштів, що надійшли від фізичних та юридичних осіб для надання одноразової грошової допомоги постраждалим особам та внутрішньо переміщеним особам» відкрито рахунки для зарахування коштів від фізичних і юридичних осіб для надання одноразової допомоги особам вищезазначених категорій.

         1. Для зарахування коштів у національній валюті (гривні):

         Мінінстерство соціальної політики України

         ЄДРПОУ – 37567866

         Рах.31252301178737 в Державній казначейській службі України, м.Київ

         МФО 820172

 

         2. для зарахування коштів у євро та доларах США:

         Міністерство соціальної політики України

         ЄДРПОЙ – 37567866

         Рах.25302020054709 в АТ «Укрексімбанк» м.Києва

         МФО 322313

********************************************************************************

Г Р А Ф І К

особистого прийому громадян  у департаменті праці  та

 соціального захисту населення обласної державної адміністрації

на 2016 рік

Прізвище, ім’я,

по батькові

Посада

Прийомні дні

КОРІННА

Галина

Віталіївна

Директор департаменту

 

-          щопонеділка  з 14.00 до 18.00

      години – вул. Черняховського, 105,

      кімната  204;

-          друга п’ятниця щомісяця –

      виїзний прийом громадян.  

БОЙМ

Світлана

Миколаївна

Заступник директора департаменту  – начальник   управління праці, зайнятості  населення та соціального захисту громадян, які потражадли внаслідок Чорнобильської катастрофи

-          щосереди з 9.00 до 13.00

години та щочетверга з 9.00 до 13.00 години – майдан С.П.Корольова, 3/14,  кімната 122;

-          третя п’ятниця щомісяця –

      виїзний прийом громадян.

ПАВЛЮК

Василь

 Петрович

Заступник   директора департаменту  -          начальник  управління           соціального   захисту          населення

-          щовівторка з 9.00 до 17.00

години – вул. Черняховського, 105,  кімната 216;

-          третя середа щомісяця –

      виїзний прийом громадян.

 

Начальники відділів, спеціалісти департаменту

 

 

ЩОДЕННО

з 900 до 1700

Примітка: прийом громадян проводиться у робочі дні, перерва з 13.00 до 14.00 год.

 

Директор департаменту                                                                       Г.В. Корінна

 

Графік

«гарячих» телефонних ліній з актуальних питань

діяльності департаменту праці та соціального

захисту населення облдержадміністрації

на 1 квартал  2016 року

Назва

Телефон «гарячої»

 телефонної лінії

Управління праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

з питань виплати заробітної плати

47-47-19

з питань зайнятості населення

47-47-01

з питань соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

42-19-55

 

42-19-56

з питань визначення статусу громадян, які постраждали внаслідок  Чорнобильської катастрофи

42-19-57

Управління соціального захисту населення

з питань соціального обслуговування населення та стаціонарних установ

24-14-06

з питань санаторно-курортного оздоровлення ветеранів та інвалідів; забезпечення спецавтотранспортом   

24-08-46

з питань  пільгового та пенсійного забезпечення

24-08-62

з питань виплати державних видів допомоги та субсидій

24-14-08

Примітка:«Гарячі» телефонні лінії працюють кожного робочого дня з 09.00 до 17.00 год., перерва з 13.00 до 14.00 год.

«Гаряча лінія» з питань виплати державних видів допомоги та субсидій (24-14-08) працює кожного робочого дня з 09.00 до 18.00 год. без перерви.

Директор департаменту                                                                      Г.В. Корінна            

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації

30.12.2015            № 96

 

Г Р А Ф І К

участі керівництва департаменту  праці та

соціального захисту населення облдержадміністрації

у прямій телефонній лінії («гаряча лінія»)

на  1 квартал 2016 року

12 січня – Бойм Світлана Миколаївна, заступник директора департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації – начальник управління праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, за телефоном 47-47-26.

09 лютого – Павлюк Василь Петрович, заступник директора департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації – начальник управління соціального захисту населення, за телефоном 24-08-48.

01 березня - Корінна Галина Віталіївна, директор департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, за телефоном 24-54-64. 

«Гаряча лінія» проводиться – з 10.00 до 11.30 год.

Директор департаменту                                                                      Г.В. Корінна            

Брошура про права та пільги учасників АТО і членів їхніх сімей (у форматі PDF)  

Санаторно-курортне оздоровлення учасників АТО

Інформація щодо отримання послуг з професійного навчання, перенавчання та профорієнтації демобілізованих учасників антитерористичної операції

Пам’ятка щодо механізму отримання пільг учасниками бойових дій або інвалідами війни з- поміж учасників антитерористичної операції

Зміни у законодавстві, щодо надання пільг на житлово-комунальні послуги та послуги зв’язку

Внесено зміни до законодавства щодо встановлення щомісячної доплати інвалідам з дитинства підгрупи А

 

Постанова Кабінету Міністрів України від  4 червня 2015 р. № 389  «Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї»

Запроваджено оновлений порядок надання житлових субсидій

Зміни у порядку призначення житлових субсидій

Про Порядок виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації

Зразок заповнення заяви на призначення житлової субсидії

Зразок заповнення  декларації про витрати і доходи осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії

Порядок призначення житлових субсидій 

Пільги на тверде паливо та скраплений газ у 2015 році      

Про пільгове перевезення громадян Олевського району

Виплата матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби
До уваги учасників АТО: для вирішення питань щодо соціального забезпечення постійно діє "гаряча лінія" 

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕХНІЧНИМИ ТА ІНШИМИ ЗАСОБАМИ РЕАБІЛІТАЦІЇ учасників АТО, які постраждали внаслідок  антитерористичної операції 

Порядок призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги 

Додаток до методичних рекомендацій. Нормативи споживання послуг. 

Приклади розрахунку субсидії 

 Методичні рекомендації до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 №409 "Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування".

Забезпечено функціонування телефону «гарячої лінії» з питань надання житлової субсидії за номерами  2-17-70.

РОЗМІРИ ДЕРЖАВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ІНВАЛІДАМ З ДИТИНСТВА ТА ДІТЯМ-ІНВАЛІДАМ  НА 2015 рік

 

Категорія отримувачів

Розмір допомоги з січня 2015 року

Розмір допомоги з вересня 2015 року

Інвалідам з дитинства І групи підгрупи А  з надбавкою на догляд

(100% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність +  75 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність)

1 660,75

 

949*100%=949

949*75%=711,75

1 879,5

 

1074*100%=1074

1074*75%=805,5

Інвалідам з дитинства І групи підгрупи Б з надбавкою на догляд

(100% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність +  50 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність)

1 423,5

 

   949*100%=949

949*50%=474,5

1 611,0

 

   1074*100%=1074

  1074*50%=537

Інвалідам з дитинства ІІ групи

(80% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + доплата до 100% прож. мінімуму для осіб, які втратили працездатність згідно з постановою від 26.03.08 №265)

949,0

949*80%=759,2

189,8- доплата

1 074,0

1074*80%=859,2

214,8- доплата

Одиноким інвалідам з дитинства ІІ групи, які за висновком медико-соціальної експертної комісії потребують постійного стороннього догляду з надбавкою на догляд

(80% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + 15% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + доплата до 100% прож. мінімуму для осіб, які втратили працездатність згідно з постановою від 26.03.08 №265)

949,0

 

949*80%=759,2

949*15%=142,35

47,45 - доплата

1 074,0

 

1074*80%=859,2

1074*15%=161,1

53,7 - доплата

Інвалідам з дитинства ІІІ групи

(60 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + доплата

до 949 грн згідно з постановою від 26.03.08 №265 зі змінами )

949,0

949*60%=569,4

379,6 - доплата

949,0*

1074*60%=644,4

304,6 - доплата

Одиноким інвалідам з дитинства ІІІ групи, які за висновком медико-соціальної експертної комісії потребують постійного стороннього догляду з надбавкою на догляд

(60% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність +15% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + доплата до 949 грн згідно з постановою від 26.03.08 №265 зі змінами)

949,0

 

949*60%=569,4

 949*15%=142,35

237,25 - доплата

949,0*

 

1074*60%=644,4

 1074*15%=161,1

143,5 - доплата

На дітей-інвалідів

від 0 до 18 років

(70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + доплата

до 949 грн згідно з постановою від 26.03.08 №265 зі змінами)

949,0

 

949*70%=664,3

284,7 - доплата

949,0*

 

1074*70%=751,8

197,2 - доплата

На дітей-інвалідів до 6 років з надбавкою на догляд  

(70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність +

50 % прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років)

1 180,3

 

949*70%=664,3

1032*50%=516

1 335,3

 

1074*70%=751,8

1167*50%=583,5

На дітей-інвалідів підгрупи А  до 6 років з надбавкою на догляд 

(розмір допомоги: 70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + надбавка на догляд: 100 % прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років)

1 696,3

 

949*70%=664,3

1032*100%=1032

1 918,8

 

1074*70%=751,8

1167*100%=1167

На дітей-інвалідів від 6 до 18 років з надбавкою на догляд

(70% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність +50 % прожиткового мінімуму для дітей віком від 6 до 18 років)

1 307,3

 

949*70%=664,3

1286*50%=643

1 479,3

 

1074*70%=751,8

1455*50%=727,5

На дітей-інвалідів підгрупи А від 6 до 18 років з надбавкою на догляд

(розмір допомоги: 70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + надбавка на догляд: 100 % прожиткового мінімуму для дітей віком від 6 до 18 років)

1 950,3

 

949*70%=664,3

1286*100%=1286

2 206,8

 

1074*70%=751,8

1455*100%=1455

На дітей-інвалідів, захворювання яких пов’язане з ЧАЕС

від 0 до 18 років

(70% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність+50% розміру допомоги для дітей-інвалідів)

996,45

 

(949*70%)*150%

=996,45

1 127,7

 

1074*70%=751,8

751,8*50%=375,9

На дітей-інвалідів, захворювання яких пов’язане з ЧАЕС до 6 років з надбавкою на догляд 

(70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність+50% розміру допомоги для дітей-інвалідів+50 % прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років)

1512,45

 

(949*70%)*150%

=996,45

1032*50%=516

1 711,2

 

1074*70% =751,8

751,8*50%=375,9

1167*50%=583,5

На дітей-інвалідів підгрупи А, захворювання яких пов’язане з ЧАЕС до 6 років з надбавкою на догляд 

(70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність +50% розміру допомоги для дітей-інвалідів + надбавка на догляд: 100 % прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років)

2028,45

 

(949*70%)*150%

=996,45

1032*100%=1032

2 294,7

 

1074*70% =751,8

751,8*50%=375,9

1167*100%=1167

На дітей-інвалідів, захворювання яких пов’язане з ЧАЕС

 від 6 до 18 років з надбавкою на догляд 

(70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність+50% розміру допомоги для дітей-інвалідів+50 % прожиткового мінімуму для дітей віком від 6 до 18 років)

1639,45

 

(949*70%)*150%

=996,45

1286*50%=643

1 855,2

 

1074*70% =751,8

751,8*50%=375,9

  1455*50%=727,5

На дітей-інвалідів підгрупи А, захворювання яких пов’язане з ЧАЕС від 6 до 18 років з надбавкою на догляд 

(70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність+50% розміру допомоги для дітей-інвалідів + надбавка на догляд: 100 % прожиткового мінімуму для дітей віком від 6 до 18 років)

2282,45

 

(949*70%)*150%

=996,45

1286*100%=1286

2 582,7

 

1074*70% =751,8

751,8*50%=375,9

1455*100%=1455

 

Розміри державної допомоги сім’ям з дітьми та малозабезпеченим сім’ям у 2015 році

 

2015

з січня по серпень

з вересня

Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами

надається у розмірі, що дорівнює 25 відсотків прожиткового мінімуму для працездатної особи із розрахунку на місяць

304,5

344,5

Допомога при народженні дитини

41 280

одноразова виплата:

10 320

щомісячна виплата (протягом 36 місяців):

860

Допомога до досягнення дитиною трирічного віку

130

Допомога на дітей одиноким матерям

надається у розмірі, що дорівнює різниці між 50 % ПМ для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців, але не менш як 30 % ПМ для дитини відповідного віку

на дітей віком:

мінімальний

до 6 років

309,60

350,10

 

максимальний

 

516,00

583,50

від 6 до 18 років

мінімальний

 

385,80

436,50

 

максимальний

 

643,00

727,50

від 18 до 23 років

мінімальний

 

365,40

413,40

 

максимальний

 

609,00

689,00

Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

надається у розмірі, що дорівнює різниці між двома прожитковими мінімумами для дитини відповідного віку та розміром призначених пенсії, аліментів, стипендії, державної допомоги

 

 

на дітей віком:

максимальний

до 6 років

2 064

2 334

від 6 до 18 років

2 572

2 910

Тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів

надається у розмірі, що дорівнює 30 відсоткам прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку

на дітей віком:

максимальний

до 6 років

309,60

350,10

від 6 до 18 років

385,80

436,50

Державна соціальна допомога на дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

надається у розмірі, що дорівнює  різниці між двома прожитковими мінімумами для дитини відповідного віку та розміром призначених пенсії, аліментів, стипендії, державної допомоги

на дітей віком:

максимальний

до 6 років

2 064

2 334

від 6 до 18 років

2 572

2 910

від 18 до 23 років

2 436

2 756

Щомісячна грошова допомога  особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу

мінімальна заробітна плата

1218

1378

Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям

надається у розмірі, що дорівнює різниці між рівнем забезпечення ПМ для сім’ї та її середньомісячним сукупним доходом

рівень забезпечення (гарантований мінімум):

 

для працездатних осіб
(21 % ПМ для працездатних осіб)

255,78

289,38

для осіб, які втратили працездатність, та інвалідів (100% )

949,00

1 074,00

для дітей віком (85%):

 

 

до 6 років

877,20

991,95

від 6 до 18 років

1 093,10

1 236,75

від 18 до 23 років (за умови навчання)

1 035,30

1 171,30

Доплата до розміру допомоги:

 

на кожну дитину віком від 0 до 13 років (з 1 квітня)

250

на кожну дитину віком від 13 до 18 років

500

 

 

 

 

Прожитковий мінімум на одну особу у 2015 році

з січня по серпень 2015 року

з вересня

для дітей віком до 6 років

1032

1167

для дітей від 6 до 18 років

1286

1455

для працездатних осіб

1218

1378

для осіб, які втратили працездатність

949

1074

Інформація щодо призначеної субсидії в Олевському районі

Для фінансування Програми житлових субсидій для району передбачено субвенції у сумі 4496,8 тис. грн. (в тому числі, на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 2,884 тис.грн.; для придбання  скрапленого газу та твердого палива – 1612,8 тис. грн.).
Всього з початку року (за станом на 1 червня 2015 року) субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначено 231 сім'ям на суму 767,9 тис.грн. Організаціям, що надають житлово-комунальні послуги, перераховано 783,2 тис.грн.( з них 99,2 тис.грн. на  погашення заборгованості минулого року).

Субсидію на придбання твердого палива та скрапленого газу призначено 616 сім’ям на загальну суму 732,3 тис.грн.
За станом на 12.06.2015 до управління праці та соціального захисту населення області за призначенням субсидії за новим порядком звернулося 729 домогосподарств. В опрацюванні (надано запити для отримання необхідних відомостей до відповідних установ та організацій) перебуває 347  справ. По 743  справах прийнято рішення про призначення житлової субсидії (347 – за новими зверненнями та 394 – які діяли в опалювальний період 2014/2015 року).

Управління праці та соціального захисту населення  інформує:

        За станом на 25.05.2015р. в управлінні праці та соціального захисту населення  обліковується 4 сім'ї загиблих військовослужбовців - учасників антитерористичної операції, 22 учасники бойових дій та 20 військовослужбовців, які отримали поранення з початку проведення антитерористичної операції у східних регіонах України.

      Відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» управлінням праці та соціального захисту населення встановлено статус члена сім’ї загиблого ветерана війни  4 особам, та 5 надано статус інвалідів війни.

На виконання  розпорядження голови Житомирської обласної державної адміністрації від 24.04.2015 року №124 «Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції та їх сімей» в управлінні запроваджено роботу телефону «гарячої лінії» для надання консультативної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, проводиться соціальне обстеження сімей учасників антитерористичної операції та сімей загиблих військовослужбовців – учасників антитерористичної операції з метою вивчення їх потреб, визначення видів соціальної допомоги.

На сьогоднішній день заповнено 110 соціальних паспортів демобілізованих військовослужбовців, які брали участь у антитерористичній операції.

         За даними соціального обстеження 28 демобілізованих військовослужбовців потребують санаторно-курортного лікування, 5 із яких проходять медичну реабілітацію в санаторії «Дениші».

         КУ «Олевська ЦРЛ» проведено медичну реабілітацію 7 демобілізованих учасників АТО.

         Територіальними громадами району 32 демобілізованим надано дозвіл на розроблення проектів землеустрою; 2 сім’ям загиблих військовослужбовців-учасників АТО надано земельні ділянки в с.Кам’янка Житомирського р-ну.

         Проведено роз’яснювальну роботу серед учасників антитерористичної операції з питань призначення субсидії на житлово-комунальні послуги.

5 учасників АТО та 2 сім’ї загиблих учасників АТО подали документи на призначення субсидії.

         В районі розроблено програму по оздоровленню дітей, зокрема і пільгових категорій, дітям учасників АТО оздоровлення пропонується першочергово.

         За рахунок коштів районного, місцевого бюджету, громадських організацій та коштів спонсорів учасникам антитерористичної операції та сім’ям загиблих військовослужбовців - учасників антитерористичної операції надано матеріальну допомогу 101 чол .

З районного бюджету протягом  2015 року 57 військовослужбовцям,що брали участь в АТО  надано матеріальну допомогу в сумі 34,3 тис.грн.

          За інформацією КУ «Олевська ЦРЛ» з початку року  проходять амбулаторно лікування 5 військовослужбовців. 

       Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 509 «Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції»  управлінням праці та соціального захисту населення обліковано 97  внутрішньо переміщених сімей (171 особа).

   Щомісячна адресна допомога згідно із Порядком надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 505, проведена  по квітень місяць включно на загальну суму 382.7 тис. грн.   

Особи, які прибули до  району проживають у своїх родичів, 1 особу розміщено  в гуртожитку професійно-технічного училища.

В районі  створено  резерв житла  для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб в кількості 45 чоловік.

З приводу призначення державної допомоги сім*ям з дітьми до управління праці  звернулось 19 сімей, які виїхали з Донецької та  Луганської областей.

До управління Пенсійного фонду України в Олевському районі за призначенням пенсій звернулись  66 осіб,на обліку в районному центрі зайнятості перебуває 6 осіб, 4 працевлаштовано, 18 осіб перебувають на обліку у відділенні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків .

Створено пункт прийому гуманітарної допомоги, яка надається особам, які переселились.

За потреби особам надається медична допомога та проводиться обстеження,  по затвердженому графіку педіатрами проводиться обстеження дітей.

В школах району навчається 14 дітей та 5 дітей влаштовано до дитячих садків  із сімей осіб, які переселились з тимчасово окупованих територій та  районів проведення АТО.

З районного бюджету протягом 5 місяців 2015 року 4 сім»ям надано матеріальну допомогу в сумі1700 гривень.

        Управлінням праці та соціального захисту населення  проводиться широка інформаційно-роз’яснювальна робота щодо спрощеного механізму призначення субсидій, а саме: проведено семінари – навчання з соціальними робітниками територіального цетру, начальниками відділень поштового зв’язку та листоношами, працівниками Олевського РЕМ та Олевського УЕГГ. Проведено нараду за участю керівників організацій надавачів житлово-комунальних послуг. Періодично проводиться інформаційно – роз’яснювальна робота через ЗМІ. На головній сторінці офіційного веб-сайту Олевської районної ради та Олевської райдержадміністрації розміщена «Інформація для споживачів комунальних послуг: програма державної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг, яка надається безготівково у вигляді житлових субсидій». Проведено роз’яснювальну роботу на зібранні сільських, селищних та міського голів. Спільно з представниками товариства глухих в приміщенні Олевської міської ради проведено роз’яснювальну роботу з особами, які мають вади слуху.

На сьогоднішній день за призначенням субсидій звернулись 554 громадян, 94 із яких призначено ,інші в процесі опрацювання та збору інформації.   

            Відповідно до  постанови Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 № 105 «Про затвердження  Порядку виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період», кількість підприємств, установ, організацій, яким будуть перераховані компенсації  в районі за 2015 рік складає :

                  в січні місяці – 14;

                  в лютому місяці – 15;

                  в березні місяці – 17;

                  в квітні місяці – 14.

-         кількість працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, які працювали на підприємствах у районі  за 2015 рік  складає:

                  в січні місяці  – 41чол.;

                  в лютому місяці – 45 чол.;

                  в березні місяці – 50чол.;

                  в квітні місяці – 27чол..

-         сума нарахованої середньої заробітної плати зазначеним працівникам  складає 385179,38 грн.

   Робота в даному напрямку продовжується та знаходиться на постійному контролі.

 

 ПІЛЬГИ УЧАСНИКАМ БОЙОВИХ ДІЙ ТА ОСОБАМ ПРИРІВНЯНИМ ДО НИХ

 

Основним  завданням управління було і залишається забезпечення, в межах своїх повноважень, виконання законів України направлених на соціальнийзахист населення району, шляхом надання різного роду державних соціальних допомог, пільг та субсидій на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу, інших послуг, дотримання законодавства про працю та її охорону.

Розпорядженням голови районної держадміністрації від 27.02.2013 року “Про районну програму зайнятості населення на період до 2017 року” затверджена районна програма зайнятості населення до 2017 року.

Заплановані заходи виконуються своєчасно та в повному обсязі.
          За 1 квартал 2015 року комісія по легалізації робочих місць здійснила перевірки на 23 об”єктах району щодо легалізації заробітної плати та зайнятості населення, визначення відповідності кількості найманих працівників обсягам господарської діяльності, де виявлено 10 працівників, без належного оформлення трудових відносин . На даний час, всі виявлені працівники легалізовані.
        Постійно запрошуються на співбесіду з даного питання голови сільських та селищних рад, де розглядаються всі об”єкти, які розташовані на підвідомчій території, приймаються відповідні рішення впливу на конкретних підприємців в яких виявлені працівники без належного оформлення трудових відносин, а також запрошуються приватні підприємці, з якими проводиться роз”яснювальна робота щодо легалізації робочих місць.
        Управлінням праці та соціального захисту населення було проведено моніторинг щодо створення нових робочих місць. Так, станом на 01.04.15 року:
-          фізичними особами з найманими працівниками зареєстровано 75 трудових договорів;
-         юридичними особами зареєстровано 117 трудових договорів;
-         по даних Єдиного державного реєстру фізичних осіб, зареєстровано 30 приватних підприємців.
      Всього, станом на 1 квітня 2015 року в районі створено 222 нових робочих місць, що становить 43,5 % від доведеного річного плану (510) “Районної програми зайнятості на період до 2017 року”.
      Проводиться звірка даних податкової інспекції, управління Пенсійного фонду України, районної служби зайнятості та фонду соціального страхування щодо кількості найманих працівників, за яких сплачуються страхові внески.  
      Питання щодо заборгованості із виплати заробітної плати та дотримання мінімальних гарантій з оплати праці знаходиться на постійному контролі в управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації.
       Так, за статистичними даними заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах, установах, організаціях району відсутня (по колу підприємств, що звітують у відділ статистики), що свідчить про те, що органами виконавчої влади забезпечений постійний контроль за своєчасною виплатою заробітної плати.
       Безпосередньо з кожним боржником проводить роботу комісія з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати, пенсій, стипендій, інших соціальних виплат. В поточному році проведено 3 засідання цієї комісії, де розглядались питання забезпечення жорсткого контролю про стан погашення заборгованості із виплати заробітної плати та сплати обов”язкових платежів до бюджету, Пенсійного фонду суб”єктами господарювання усіх форм власності. У засіданнях брали участь, керівники підприємств-боржників та вживались відповідні заходи щодо погашення заборгованості.
      На забезпечення конституційного права працівників по своєчасному отриманню винагороди за працю та погашення заборгованості, були спрямованні конкретні заходи виконавчої влади в тісній співпраці з контролюючими та правоохоронними органами. Здійснюється контроль за своєчасністю і не нижче визначеного державою мінімального розміру оплати праці.
      Відповідно до ст.24 Закону України “Про місцеві державні адміністрації” із залученням правоохоронних і контролюючих органів забезпечено постійний контроль за виконанням вимог законодавства з праці в частині першочерговості здійснення оплати праці працівників та дотримання мінімальних гарантій на підприємствах району. Так, з початку року здійснені вивчення щодо питань дотримання вимог законодавства про працю на 17 підприємствах району.
         Дієвим механізмом підтримки малозабезпечених сімей залишається Програма житлових субсидій, так станом на 01.04.15 р. субсидію на житлово-комунальні послуги та придбання твердого палива та балонного газу призначено  583 сім*ям в сумі486,3 тис. грн.
        Отримувачами допомоги сім’ям з дітьми є 3868 сімей району, за звітний період нараховано та профінансовано допомогу в сумі 19903,9тис.грн.
 З метою визначення матеріально-побутового стану та регулярного контролю за правильністю надання соціальної допомоги і підтвердження права на її призначення, державним соціальним інспектором на протязі 1 кварталу 2015року було обстежено 180 сімей. Проведено 33 перевірки достовірності інформації про доходи та майновий стан громадян, які отримують державні соціальні допомоги. Випадків надання неповної або недостовірної інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомоги не виявлено.
   На обліку в управлінні праці перебуває 27439 осіб, які мають статус постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, з них: І категорія - 676 осіб; ІІ категорія - 112 осіб; ліквідатори аварії на ЧАЕС -95 осіб; ІІІ категорія - 18061 особа,   постраждалих дітей -8235 осіб; 260 осіб, які мають статус дружина (чоловік)померлого громадянина.
   На реалізацію державних програм з питань соціального захисту громадян постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС з початку року в район надійшло 2,2 млн.грн., всі кошти використані за призначенням.
З метою пільгового медичного забезпечення та проведення пільгового зубопротезування в районі укладено договори з Олевською ЦРА №32 та Олевською ЦРЛ. У 2015 році на пільгове медичне обслуговування для району виділено 1787,4 тис.грн., з них : 1519,3 тис.грн на забезпечення лікарськими засобами , 268,1 тис.грн. на пільгове зубопротезування.                        Протягом 1 кварталу 2015 року використано на забезпечення лікарськими засобами 120,2 тис.грн., на пільгове зубопротезування 39,3 тис.грн.
Значна увага приділяється роботі з пільговими категоріями населення. Станом на 1 квітня 2015 року в ЄДАРП Олевського району на обліку знаходиться 29667 пільговиків різних категорій, в тому числі:1394 ветеранів війни;    4974 ветеранів праці;    2751 дітей війни; 83 ветерани ВС, ОВС;       2157 інвалідів;      13 жертв нацистських переслідувань; 48 міліціонерів на пенсії та ін.;  257 осіб, які мають право на пільги за професійною ознакою;          6974 пенсіонери;          2463 багатодітних сімей та дітей з багатодітних сімей,25730 постраждалих від аварії на ЧАЕС.
        За станом на1.04.2015 в управлінні обліковується 4 сім'ї загиблих військовослужбовців - учасників антитерористичної операції,та 16 військовослужбовців, які отримали поранення з початку проведення антитерористичної операції у східних регіонах України.
      Відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» управлінням праці та соціального захисту населення встановлено статус члена сім’ї загиблого ветерана війни 4 особам, та 5 надано статус інвалідів війни.        
Управління проводить відшкодування витрат підприємствам – надавачам  комунальних послуг за пільгові категорії населення. Так, за 1 квартал 2015 року надано пільг на загальну суму 403,8 тис.грн.
 Перевезення громадян, яким державою надані пільги на проїзд у приміському транспорті загального користування здійснюється ТзДВ «РІМ –Богдан» та ДТГО «Південно-Західна залізниця» Коростенської дирекції залізничних перевезень.
 
Здійснюється забезпечення інвалідів протезно-ортопедичними виробами, технічними та іншими засобами реабілітації. З початку 2015 року управлінням праці та соціального захисту населення було видано 70 направлень на забезпечення протезно - ортопедичними виробами :
1.     Ортопедичне взуття - 28 направлень;
2.     Крісла-колісні – 4 направлення;
3.     Мала механізація (допоміжні засоби для особистої гігієни) –4 направлення;
4.     Протези молочної залози – 4 направлення;
5.     Засоби ходіння , керовані однією рукою –6 направлень;
6.     Допоміжні засоби для особистого догляду та захисту- 7 направлень;
7.     Система ортезів на нижні кінцівки- 12 направлень;
8.     Система ортезів на хребет- 3 направлення;
9.     Система протезів нижніх кінцівок – 2 направлення.
     На обліку на отримання санаторно-курортного лікування станом на 1.04.2015 року знаходиться 51 ветеранів війни та інвалідів,оздоровлено з початку року 9 осіб.
      На отримання грошової компенсації за невикористане право на санаторно-курортне оздоровлення  звернулися 26 інвалідів війни та 9 інвалідів загального захворювання .   
     Відповідно до діючого законодавства проведено нарахування та виплату грошової компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування автомобілів,та на транспортне обслуговування 157чол. на суму 20,3 тис.грн.
В Олевському районному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів проходить реабілітацію 30 дітей-інвалідів. В центрі проводяться заходи   спрямовані на розвиток та коригування порушень розвитку дитини-інваліда.
В територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Олевського району на обслуговуванні знаходиться 604чол. з них: - ветеранів ВВв – 182чол.; - ветеранів праці – 231чол.;- інвалідів усіх груп та категорій – 109чол., одиноких громадян - 474чол., обслуговуванням даної категорії громадян займаються 47 соціальних робітників.
За 1 квартал 2015 року працівниками територіального центру було відвідано 91 підопічних, які знаходяться на обслуговуванні в територіальному центрі. Прийнято на обслуговування у відділення соціальної допомоги вдома – 32 громадян.
В Кишинському стаціонарному відділенні проживає 40 підопічних з них: - ветеранів ВВв – 11чол.; - ветеранів праці – 17чол., інвалідів усіх груп та категорій –15чол. Було надано послуг швачкою відділенням організації надання соціально-побутових послуг58 підопічним на суму 714грн.
     Встановлено суворий контроль за дотриманням правил пожежної безпеки в приміщеннях управління праці та соціального захисту населення,територіального центру,стаціонарного відділення та центру соціальної реабілітації для дітей-інвалідів.
 

 ПІЛЬГИ УЧАСНИКАМ БОЙОВИХ ДІЙ ТА ОСОБАМ ПРИРІВНЯНИМ ДО НИХ

 Відповідно до статті 12 Закону « Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» учасникам бойових дій та особам, прирівняних до них надаються такі пільги:

 • 75 - процентна знижка плати за користування житлом (квартирна плата) в межах норм, передбачених чинним законодавством (21 кв. метр загальної площі житла на кожну особу, яка постійно проживає у житловому приміщенні (будинку) і мас право на знижку плати, та додатково 10,5 кв. метри на сім'ю). Площа житла, на яку нараховується 75 - процентна знижка плати, визначається в максимально можливому розмірі в межах загальної площі житлового приміщення (будинку) згідно з встановленими нормами користування (споживання), незалежно від наявності в складі сім'ї осіб, які не мають права на знижку плати. Якщо в складі сім'ї є особи, які мають право на знижку плати в розмірі, меншому ніж 75 %, спочатку обчислюється в максимально можливому розмірі 75 % відповідна знижка плати;

 • 75 - процентна знижка плати за користування комунальними послугами (газом, електроенергією та іншими послугами) в межах середніх норм споживання. Площа житла, на яку надається знижка, при розрахунках плати за опалення становить 21 кв. м. опалювальної площі на кожну особу, яка постійно проживає у житловому приміщенні(будинку) і має право на знижку плати та додатково 10,5 кв.м. на сім'ю. Для сімей, що складаються лише з непрацездатних осіб, надається 75 % знижка за користування газом для опалювання житла на подвійний розмір нормативної опалювальної площі (42 кв. метри на кожну особу, яка має право на знижку плати, та 21 кв. метр на сім'ю);

 • 75 - процентна знижка вартості палива, в тому числі рідкого, в межах норм, встановлених для продажу населенню, для осіб, які проживають в будинках, що не мають центрального опалення;

 • для сімей, що складаються лише з непрацездатних осіб, надається 75 % знижка за користування газом для опалювання житла на подвійний розмір нормативної опалювальної площі (42 кв. метри на кожну особу, яка має право на знижку плати, та 21 кв. метр на сім'ю);

 • безплатний проїзд один раз на два роки (туди і назад) залізничним, водним, повітряним або міжміським автомобільним транспортом, незалежно від наявності залізничного сполучення, або проїзд один раз на рік (туди і назад) вказаними видами транспорту з 50 % знижкою;

 • позачергове користування всіма послугами зв'язку та позачергове встановлення на пільгових умовах квартирних телефонів. Абонементна плата за користуванням телефоном встановлюється у розмірі 50 % від затверджених тарифів.

 

Запроваджено новий вид допомоги на комунальні послуги 

З метою посилення соціального захисту населення в умовах підвищення цін і тарифів на комунальні послуги Урядом прийнято постанову Кабінету Міністрів України від 05.04.2014 року №83, з якою передбачається запровадження нового виду допомоги на оплату комунальних послуг - компенсації додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв’язку з підвищенням цін і тарифів на ці послуги (далі – компенсація).

Право на отримання компенсації матимуть сім’ї, у яких середньомісячний дохід за попередні шість місяців не перевищував величини прожиткового мінімуму для сім’ї, що визначається як сума прожиткових мінімумів для кожного члена сім’ї відповідно до його основних соціальних і демографічних груп населення. До складу сім’ї включаються особи, які  зареєстровані у житловому приміщенні (будинку).

Встановлені прожиткові мінімуми (з 1 січня 2014 року):

для дітей віком до 6 років – 1032 грн.,

для дітей віком від 6 до 18 років – 1286 грн.,

для працездатних осіб – 1218 грн.,

для осіб, які втратили працездатність – 949 грн..Розрахунок сукупного доходу сім’ї для призначення провадиться відповідно до Методики обчислення сукупного доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги.

Компенсація розраховується як різниця між розміром плати за послуги газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у межах норм споживання (з урахуванням пільг і субсидій після підвищення цін і тарифів на послуги та розміром відповідного платежу, який сім’я сплачувала до змін цін і тарифів на послуги).

За призначенням компенсації може звернутись особа яка зареєстрована у житловому приміщенні (будинку) до управління праці та соціального захисту населення та надати:довідку про склад зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб; довідку про доходи кожної особи, зареєстрованої у житловому приміщенні.

Компенсація надається на безповоротній основі, її отримання не пов’язане із зміною форми власності житла і не тягне за собою таку зміну.

Для одержання компенсації сім’я має сплачувати свою частину платежу за комунальні послуги, в іншому випадку – надання компенсації припиняється.

Про додаткові трудові гарантії мобілізованим

Законом України від 18.03.2015 №259-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань мобілізації та соціального захисту громадян України, які підлягають звільненню з військової служби під час особливого періоду або у зв’язку з оголошенням демобілізації», який вступив в дію 16 квітня цього року, внесено доповнення щодо надання трудових гарантій працівникам, призваними на військову службу за призовом під час мобілізації.
           Статтю 119 КЗпП України доповнено п’ятою частиною, якою передбачено, що  гарантії із збереження місця роботи, посади і середнього заробітку зберігаються за працівниками, які під час проходження військової служби отримали поранення (інші ушкодження здоров’я) та перебувають на лікуванні у медичних закладах, а також потрапили у полон або визнані безвісно відсутніми, на строк до дня, наступного за днем їх взяття на військовий облік у районних (міських) військових комісаріатах після їх звільнення з військової служби у разі закінчення ними лікування в медичних закладах незалежно від строку лікування, повернення з полону, появи їх після визнання безвісно відсутніми або до дня оголошення судом їх померлими.
           Зазначені додаткові гарантії є надзвичайно важливими і захищають права мобілізованих працівників, які постраждали як фізично, так і морально під час участі в антитерористичній операції на Сході України.
Нагадуємо,  що статтею 119 Кодексу законів про працю України передбачено, що за працівниками, призваними на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, але не більше одного року, зберігаються місце роботи, посада і компенсується із бюджету середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, в яких вони працювали на час призову, незалежно від підпорядкування та форми власності. Виплата таких компенсацій із бюджету в межах середнього заробітку проводиться за рахунок коштів Державного бюджету України в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Аналогічні гарантії  передбачено для працівників, які були призвані під час мобілізації, на особливий період та які підлягають звільненню з військової служби у зв’язку з оголошенням демобілізації, але продовжують військову службу у зв’язку з прийняттям на військову службу за контрактом. У такому випадку за ними зберігаються місце роботи (посада), середній заробіток на підприємстві, в установі, організації незалежно від підпорядкування та форми власності, більше ніж на один рік (до закінчення особливого періоду або до оголошення рішення про демобілізацію).

 

Деякі види матеріального забезпечення, пільг, гарантій та послуг, встановлених законодавством для повнолітніх і неповнолітніх осіб з інвалідністю ׳¹׳²׳*³

(* - передрук даного матеріалу або його частин без дозволу Мінсоцполітики не дозволяється)

2017-09-08 09:47:00
 
Про забезпечення послугами санаторно-курортного лікуванням громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Управління праці та соціального захисту населення Олевської райдержадміністрації наростаюча про забезпечення послугами санаторно-курортного лікуванням громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в розрізі санаторно-курортних закладів, у серпні 2017 року

 
2017-09-07 17:22:00
 
Внесено зміни до порядку надання житлових субсидій

Кабінетом Міністрів України 18 серпня 2017 року прийнято постанову №609, якою внесено зміни до порядку надання житлових субсидій, що набрали чинності з 19.08.2017 (з дня опублікування).

 
2017-09-07 16:27:00
Уряд затвердив порядок розрахунку середньозважених тарифів на тепло з газу для подальшого встановлення тарифів на тепло з альтернативних джерел

6 вересня на засіданні Уряду схвалено розроблений Держенергоефективності порядок розрахунку середньозважених тарифів на теплову енергію з газу, її транспортування та постачання для потреб населення та бюджетних установ.

 
2017-09-06 12:45:00
 
Державна підтримка населення району

Протягом січня-серпня 2017 року жителі Олевського району отримали соціальну допомогу на загальну суму більше 76507,9  тис. грн.

 
2017-09-05 11:40:00
Витоки Уборті медові

2 вересня в с. Рудня-Іванівська Олевський район прийняв естафету - проведення першого обласного етнофестивалю «Витоки Уборті медові».

 
2017-09-04 10:49:00
 
Центри правової допомоги консультують громадян з питань рейдерських захоплень земель

Сьогодні питання боротьби з рейдерством в Україні є найгарячішою темою, тому за ініціативи Міністра юстиції Павла Петренка з 14 серпня 2017 року фахівці Центрів та бюро правової допомоги проводять виїзди відповідно до графіку у села та надають юридичну допомогу людям на місцях.

 
2017-08-29 15:41:00
 
Управлінням праці обліковано 239 переселенців

Управлінням праці та соціального захисту населення Олевської райдержадміністрації  взято на облік 239 переселенців (в т.ч 64 дитини) або 148  сімей з Донбасу і Криму.

 
2017-08-26 14:25:00
Фото звіт з Дня Державного Прапора та велопробігу

Фото звіт з Дня Державного Прапора та велопробігу

 
2017-08-25 11:23:00
Святкові заходи відбулися у Олевскому районі з нагоди Дня Незалежності України та Дня Державного Прапора

23 серпня 2017 року в м.Олевськ на площі біля районної державної адміністрації  відбулися  урочистості з нагоди відзначення 26-ї річниці Незалежності України та Дня Державного Прапора.     Почесне право підняти Державний Прапор України було надано - Павленко Марині та учаснику АТО та почесному донору Мрочку Михайлу Михайловичу . Під хвилююче звучання Гімну України замайоріло жовто-блакитне знамено на головному флагштоці району.