Головна / Райдержадміністрація / Очищення влади

 Розпорядженням голови Олевської районної державної адміністрації від 6 березня 2015 року № 34 «Про початок проведення перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади» визначено провести перевірку достовірності відомостей стосовно застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», щодо посадових осіб, які займають посади, призначення на які і звільнення з яких здійснюється головою Олевської райдержадміністрації.

Документи, якими керується Олевська районна державна адміністрація при проведенні перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених положеннями Закону України «Про очищення влади»:

 Перелік посад та осіб, щодо яких проводиться перевірка

І. Апарат райдержадміністрації:
1. Перший заступник голови райдержадміністрації Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Крамаренка Сергія Михайловича
2. Заступник голови райдержадміністрації - Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Рудой Світлани Василівни
3. Керівник апарату райдержадміністрації - Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Котвицького Леоніда Петровича
4. Начальник відділу організаційно-кадрової роботи - Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Остапчук Наталії Миколаївни
5. Начальник загального відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Паламарчук Олени Володимирівни

6. Начальник відділу ведення Державного реєстру виборців Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Верещако Володимира Костянтиновича
7. Начальник відділу фінансово-господарського забезпечення Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Дорошко Наталі Іванівни

8. Начальник відділу фінансово-господарського забезпечення (знаходиться у відпустці для догляду за дитиною) Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Пилипчук Руслани Володимирівни

9. Завідувач сектору контролю Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Більського Миколи Степановича

10. Головний спеціаліст сектору інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Козловець Ольги Іванівни

11. Головний спеціаліст з режимно-секретної та мобілізаційної роботи Заява Бобровник Марини Олександрівни та Декларація

ІІ. Управління фінансів райдержадміністрації:
1. Начальник управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Козловець Тетяни Миколаївни
2. Заступник начальника управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Котової Оксани Сергіївни

3. Заступник начальника управління (перебуває у відпустці для догляду за дитиною) Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Козловець Світлани Василівни

ІІІ. Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації:
1. Начальник управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Островської Ольги Григорівни
2. Заступник начальника з питань пільг та компенсацій Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Венгловської Галини Олександрівни
IV. Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації:
1. Начальник управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Михайленка Володимира Андрійовича
V. Управління економічного розвитку, інфраструктури і торгівлі райдержадміністрації:
1. Начальник управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Рудницької Лесі Леонідівни
VI. Відділ освіти райдержадміністрації:
1. Начальник відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Левченка Валерія Петровича
VII. Відділ у справах сім’ї, молоді і спорту райдержадміністрації:
1. Начальник відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Мельник Світлани Олегівни
VIII. Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації:
1. Начальник відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Ніколайчука Віктора Петровича
IX. Відділ надання адміністративних послуг райдержадміністрації:
1. Начальник відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Павленко Лесі Олексіївни

2. Державний адміністратор відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Перев'язко Олени Анатоліївни

X. Служба у справах дітей райдержадміністрації:
1. Начальник служби Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Орищук Галини Володимирівни

2. Завідувач сектору опіки та піклування Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Верещако Ірини Олексіївни

XI. Архівний сектор райдержадміністрації:
1. Завідувач сектору Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Каращук Ірини Петрівни
XIII. Сектор культури райдержадміністрації:
1. Завідувач сектору Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Кльоц Ірини Василівни
XIV. Олевський районний центр соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді:
1. Директор центру Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Михайленка Юрія Івановича

Інформація про результати проведення перевірки:

Інформація про результати проведення перевірки Каращук І.П.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Верещако І.О.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Михайленка В.А.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Кльоц І.В.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Котової О.С.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Островської О.Г.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Павленко Л.О.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Перев'язко О.А.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Пилипчук Р.В.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Рудницької Л.Л.pdf

2020-07-02 16:44:00
МОЗ повідомляє: в Україні зафіксовано 889 нових випадків коронавірусної хвороби COVID-19

МОЗ повідомляє: в Україні зафіксовано 889 нових випадків коронавірусної хвороби COVID-19

 
2020-07-01 15:19:00
З 1 липня розпочнеться повернення коштів за пробне ЗНО: що потрібно знати для швидкого отримання коштів

З 1 липня розпочнеться повернення коштів за пробне ЗНО: що потрібно знати для швидкого отримання коштів

 
2020-07-01 14:58:00
МандруйЖитомирщиною: жіночий монастир Афонської ікони Божої Матері – перлина урочища Кип’яче.

Житомирщина багата на дивовижні місця, які слід побачити на власні очі. Одне із них – жіночий монастир Афонської ікони Божої Матері в урочищі Кип’яче. 

 
2020-07-01 12:52:00
 
2020-06-26 09:51:00
Володимир Зеленський підписав закон щодо продовження застосування експериментальних препаратів для лікування COVID-19

Документ спрямований на забезпечення доступу до ліків громадян, хворих на коронавірусну хворобу, та запобігання поширенню COVID-19 серед населення України.

 
2020-06-26 09:42:00
Обласний лабораторний центр повідомляє: на Житомирщині зафіксовано 1366 випадків коронавірусної хвороби COVID-19

Пам’ятайте! За порушення норм, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19, встановлено адміністративну та посилено кримінальну відповідальність!

 
2020-06-26 08:33:00
Президент підписав закон щодо підвищення соціальних гарантій для осіб, які перебувають під опікою

Документ спрямований на підвищення соціальних гарантій для дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням, зокрема для дітей з інвалідністю, осіб, які досягли 80-річного віку та потребують постійного стороннього догляду.

 
2020-06-26 08:32:00
Уряд визначив план заходів з комунікації євроінтеграції на 2020 рік

25 червня Кабінет Міністрів України затвердив план заходів на 2020 рік з реалізації Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції на 2018-2021 роки. 

 
2020-06-26 08:24:00
Міжнародний день боротьби проти зловживання наркотиками та їх незаконного обігу

26 червня 2020 року з 10:00 по 13:00 в обласному центрі проведуть Всеукраїнську акцію «Намалюй життя»