Головна / Райдержадміністрація / Очищення влади

 Розпорядженням голови Олевської районної державної адміністрації від 6 березня 2015 року № 34 «Про початок проведення перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади» визначено провести перевірку достовірності відомостей стосовно застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», щодо посадових осіб, які займають посади, призначення на які і звільнення з яких здійснюється головою Олевської райдержадміністрації.

Документи, якими керується Олевська районна державна адміністрація при проведенні перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених положеннями Закону України «Про очищення влади»:

 Перелік посад та осіб, щодо яких проводиться перевірка

І. Апарат райдержадміністрації:
1. Перший заступник голови райдержадміністрації Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Крамаренка Сергія Михайловича
2. Заступник голови райдержадміністрації - Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Рудой Світлани Василівни
3. Керівник апарату райдержадміністрації - Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Котвицького Леоніда Петровича
4. Начальник відділу організаційно-кадрової роботи - Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Остапчук Наталії Миколаївни
5. Начальник загального відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Паламарчук Олени Володимирівни

6. Начальник відділу ведення Державного реєстру виборців Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Верещако Володимира Костянтиновича
7. Начальник відділу фінансово-господарського забезпечення Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Дорошко Наталі Іванівни

8. Начальник відділу фінансово-господарського забезпечення (знаходиться у відпустці для догляду за дитиною) Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Пилипчук Руслани Володимирівни

9. Завідувач сектору контролю Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Більського Миколи Степановича

10. Головний спеціаліст сектору інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Козловець Ольги Іванівни

11. Головний спеціаліст з режимно-секретної та мобілізаційної роботи Заява Бобровник Марини Олександрівни та Декларація

ІІ. Управління фінансів райдержадміністрації:
1. Начальник управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Козловець Тетяни Миколаївни
2. Заступник начальника управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Котової Оксани Сергіївни

3. Заступник начальника управління (перебуває у відпустці для догляду за дитиною) Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Козловець Світлани Василівни

ІІІ. Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації:
1. Начальник управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Островської Ольги Григорівни
2. Заступник начальника з питань пільг та компенсацій Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Венгловської Галини Олександрівни
IV. Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації:
1. Начальник управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Михайленка Володимира Андрійовича
V. Управління економічного розвитку, інфраструктури і торгівлі райдержадміністрації:
1. Начальник управління Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Рудницької Лесі Леонідівни
VI. Відділ освіти райдержадміністрації:
1. Начальник відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Левченка Валерія Петровича
VII. Відділ у справах сім’ї, молоді і спорту райдержадміністрації:
1. Начальник відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Мельник Світлани Олегівни
VIII. Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації:
1. Начальник відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Ніколайчука Віктора Петровича
IX. Відділ надання адміністративних послуг райдержадміністрації:
1. Начальник відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Павленко Лесі Олексіївни

2. Державний адміністратор відділу Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Перев'язко Олени Анатоліївни

X. Служба у справах дітей райдержадміністрації:
1. Начальник служби Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Орищук Галини Володимирівни

2. Завідувач сектору опіки та піклування Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Верещако Ірини Олексіївни

XI. Архівний сектор райдержадміністрації:
1. Завідувач сектору Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Каращук Ірини Петрівни
XIII. Сектор культури райдержадміністрації:
1. Завідувач сектору Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Кльоц Ірини Василівни
XIV. Олевський районний центр соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді:
1. Директор центру Заява та Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік Михайленка Юрія Івановича

Інформація про результати проведення перевірки:

Інформація про результати проведення перевірки Каращук І.П.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Верещако І.О.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Михайленка В.А.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Кльоц І.В.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Котової О.С.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Островської О.Г.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Павленко Л.О.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Перев'язко О.А.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Пилипчук Р.В.pdf

Інформація про результати проведення перевірки Рудницької Л.Л.pdf

2019-05-18 04:37:00
 
Аварійно-рятувальні роботи з перезатаренню неопізнаних та непридатних до використання пестицидів і агрохімікатів завершено

З 14 по 17 травня проводилися аварійно-рятувальні роботи з перезатарення непридатних отрутохімікатів та пестицидів, що знаходяться за адресою: вул. Свято-Воздвиженська, 47- б, м. Олевськ. Сьогодні завершилися роботи в повному обсязі.

 
2019-05-16 14:52:00
День вишиванки на Олевщині

У четвер, 16 травня, в Україні святкується Всесвітній день вишиванки.

 
2019-05-11 14:27:00
Інформація для жителів Олевського району щодо ситуації з неопізнаними отрутохімікатами

04 травня 2019 року о 14:00 до Олевського районного управління Держпродспоживслужби України в Житомирській області надійшла інформація від гр. Маяковської Вікторії Вікторівни про те, що по вул. Свято-Воздвиженській відчувається різкий запах, від якого болить голова, така ж інформація в цей час надійшла до Олевської райдержадміністрації та Олевського районного сектору Управління ДСНС України в Житомирській області.

 
2019-05-10 17:53:00
 
ПАМ’ЯТКА ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ І ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ПРИ АВАРІЯХ НА ХІМІЧНО-НЕБЕЗПЕЧНИХ ОБ’ЄКТАХ

Суб’єкти господарювання, що зберігають сильнодіючі отруйні речовини, такі як хлор, аміак, синильна кислота, фосген, сірчаний ангідрид та інші, у випадку аварійних ситуацій являють собою небезпеку для населення

 
2019-05-09 20:29:00
9 травня - День перемоги над нацизмом

9 травня 2019 року Олевщина відзначила День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні та 74-у річницю вигнання нацистів з України. У цей травневий день, коли всюди буяє зелень і квітнуть дерева, ми схиляємо голови перед пам’яттю мільйонів наших співвітчизників, які загинули у страшній війні минулого століття, та перед пам’яттю загиблих нині – у війні із побратимом.

 
2019-05-08 11:25:00
День пам'яті та примирення

У ці травневі дні українці спільно з Європою та світом вшановують героїзм та мужність людей, які понад сім десятиліть тому ціною своїх життів та здоров’я зуміли здобути Перемогу над жахіттями фашизму.

 
2019-05-07 11:43:00
 
Оголошення на конкурс юрисконсульта (управління праці та соціального захисту населення)

Управління праці та соціального захисту населення Олевської райдержадміністрації оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державної служби категорія «В» головного спеціаліста – юрисконсульта на час відпустки по догляду за дитиною до досягнення 3-х річного віку основного працівника.

 
2019-05-02 09:46:00
 
Звернення Президента України Петра Порошенка

Як чинний Глава держави щойно подзвонив до Володимира Зеленського і привітав його з офіційними результатами виборів, які сьогодні оголосила Центральна виборча комісія.

 
2019-04-23 10:27:00
 
РЕАБІЛІТАЦІЯ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ ВНАСЛІДОК ДЦП

Відповідно до постанови КМУ від 27.03.2019 року № 309 «Про  затвердження Порядку використання у 2019 році коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу» запроваджується новий механізм  забезпечення заходами з реабілітації дітей з інвалідністю внаслідок ДЦП, що дозволяє якісне надання реабілітаційних послуг.

 
2019-04-18 12:17:00
Які ж пільги держава надає багатодітним родинам?

В Олевському районі  наразі проживає майже 900 багатодітних родин.      Так з 1 квітня 2019 року в Україні запровадили ще один вид соціальної допомоги для багатодітних сімей. На кожну третю та наступну дитину виплачуватимуть по 1,7 тис. грн до досягнення нею 6-річного віку.